کد خبر : 73845
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 10:38
-

ترابیان : تورنمنت تایلند می تواند به اوج آمادگی بازیکنان و کسب تجربه کمک کند

ترابیان : تورنمنت تایلند می تواند به اوج آمادگی بازیکنان و کسب تجربه کمک کند
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال با حضور در مسابقاتی که پیش رو دارند، باعث می شوند تا با آمادگی بالایی در میادین مهم جهانی حضور یابند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال با حضور در مسابقاتی که پیش رو دارند، باعث می شوند تا با آمادگی بالایی در میادین مهم جهانی حضور یابند.
عباس ترابیان- رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت چهارجانبه تایلند گفت: این تیم سه بازی بسیار خوب و مفید با قرقیزستان، ژاپن و تایلند برگزار می کند. تیم های فوق در سطح آسیا حریفان بسیار خوبی هستند و رقابت با این تیم ها می تواند به اوج آمادگی بازیکنان و کسب تجربه کمک کند. ضمن اینکه کادر فنی نیز می تواند با پی بردن به وضعیت بازیکنان ونقاط ضعف و قوت آنها برنامه ریزی های دقیقی برای بازیهای جام جهانی کلمبیا داشته باشند.
وی در ادامه بیان کرد: در واقع کادر فنی تیم های ملی در تورنمنت های مختلف بازیکنان خود را ارزیابی می کنند و در نهایت با انتخاب بهترین ها برای حضور در جام جهانی، به مصاف حریفان سرسخت خود می روند. تیم ملی فوتسال در کلمبیا کار راحتی را ندارد و باید تلاش کند تا عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.