کد خبر : 73917
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 23:11
-

خوب است که از این باخت ناراحتیم/ برای اولین بار در عمر ورزشی‌ام از زمین اخراج شدم/ بعد ۷ماه یک بازی محکم انجام دادیم/ مصدومیت‌ها، ارنج‌های ما را بر هم زد

خوب است که از این باخت ناراحتیم/ برای اولین بار در عمر ورزشی‌ام از زمین اخراج شدم/ بعد ۷ماه یک بازی محکم انجام دادیم/ مصدومیت‌ها، ارنج‌های ما را بر هم زد
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: با وجود مصدومیت‌های غافلگیرکننده برخی مهره‌ها و نبود باتجربه‌ترها به تایلند میزبان باخته‌ایم اما خوب است که همه تیم ما از این باخت ناراحت هستند و احساس مسئولیت می‌کنیم.

محمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نفس بازی‌های تدارکاتی پیدا کردن نقاط ضعف است و ما پس از جام ملت‌های آسیا بعد از ۷ماه توانستیم بالاخره بازی‌های قرص و محکم و به درد بخوری داشته باشیم خصوصا امروز برابر تیمی که با حضور ۸هزار تماشاگرش فشار زیادی به تیم ما وارد کرد و به ما خلاهایی را در کارهای دفاعی‌مان داشتیم را نشان داد.

وی به کم‌تجربگی تیم‌ملی برابر تایلند اشاره کرده و گفت: نبود برخی مهره‌های باتجربه‌تر همچون محمد کشاورز و حمید احمدی در دفاع و غیبت حسین طیبی و حسن‌زاده در حمله باعث شده بود تا ارنج‌های همیشگی ما به هم خورده و بعضا در لحظاتی هماهنگی ما از دست می‌رفت والا تیم ما متکی به یک بازیکن نیست و تمام بازیکنان من بهترین‌های ایران بوده و توانایی‌های خود را بارها و بارها نشان داده‌اند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران که در اوایل بازی از زمین اخراج شده بود، متذکر شد: برای اولین بار در عمر ورزشی بازیکنی و مربیگری ام از زمین اخراج می‌شدم. داور تایلندی که به شدت تحت تاثیر ورزشگاه قرار گرفته بود با فشار تماشاگران کشورش قضاوت می‌کرد و همه بالاخره فیلم بازی را می‌بینند و می‌فهمند که وی چطور تیم ما را به هم ریخت. من عادت به اعتراض به داوری ندارم اما ایشان کاری کرد که باید اعتراض می‌کردیم هر چند که من حرف خاصی نزدم و اخراج شدم.

وی در خاتمه یادآور شد: تنها دلخوشی ما از این بازی این بود که برخی مشکلات دفاعی تیم ما با نفراتی که در اختیار داشتیم روشن شد و خدا را شکر جایی تن به شکست دادیم که فرصت برای ترمیم و جبران داریم. واقعیت این است که تیم ما بازی مقابل قزاقستان را برابر تایلند انجام نداد و ما باید مشکلات خود را از الان شناسایی و ترمیم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

بابا ترو قرآن جان مادرت بذار برو بابا مصدومیت یعنی تیم ملی اینقدر بدبخته که ۲ تا مصدوم بده ارنج به هم میخوره البته تیم ملی با شما بدبخت ترم میشه چون تا حالا جایی نبودی از حرف زدن معلومه.

نام ... دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۰۶

اقا من ویدیو گلارو دیدم همرو از اوت و کرنر خوردید گلارو من نفهمیدم ربطش به داور چی بود؟

امین دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۲۹

مطمئنم جواب محکمی تو جام جهانی به منتقدانت میدی

نام .. دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

آره آقا امین تو ایران نتونسته مقام بیاره اونجا حتما میاره نگران نباش . اونم هر چی بازیکن شیرازی و جنوبی بوده دعوت کرده . بعدش از بازیکن های اسم دار میترسه
خیلی ترسویی آقای سرمربی

امین سه شنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۵۳

نه باید حتما بازیکن مد نظر شما د عوت بشه…

نام دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

شما مگه جایی هم بازی کردی که بخوای اخراج شی دیگه بازی تو سطح محلات و لیگ استانی که بازی کردن محسوب نمیشه