کد خبر : 74061
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 12:28
-

شمسایی: کفاشیان برای فوتسال وقت بگذارد/ تیم ملی ۵ باخت هم می آورد اشکال نداشت!

شمسایی: کفاشیان برای فوتسال وقت بگذارد/ تیم ملی ۵ باخت هم می آورد اشکال نداشت!
سرمربی تیم تاسیسات دریایی حمایت همه جانبه‌ای از ناظم الشریعه کرد و از کفاشیان خواست اکنون که سرپرستی کمیته فوتسال را به عهده گرفته، برای این رشته وقت کافی را اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره انتخاب علی کفاشیان به عنوان سرپرست کمیته فوتسال و حمایتی که پیش از انتصاب او داشت اظهار کرد: من حمایت کردم اما دنبال منصب و پست نبودم. خود کفاشیان هم می‌دانست و همیشه این مثال را می‌زند که ارتباط من با او به زمانی برمی‌گردد که موقع ریاست مهرعلیزاده، معاون سازمان تربیت بدنی بود اما در هشت سالی که ریاست فدراسیون را بر عهده داشت، تنها دو سه بار به دفترش رفتم. یک بار برای مذاکره جهت سرمربی‌گری تیم ملی و یکی دو بار هم برای صحبت پیرامون مسائل و مشکلات فوتسال.

وی افزود: احتیاج داریم فوتسال به روزهای اوج برگردد. فوتسال ایران پخش تلویزیونی، برد بین‌المللی و حمایت از باشگاه‌ها را می‌خواهد. همه باید به یک چشم دیده شوند تا فوتسال رونق پیدا کند.

آقای گل جهان در ادامه با اشاره به ریاست همزمان رییس فدراسیون فوتبال ژاپن در کمیته فوتسال این کشور در سال ۲۰۰۶ نیز تاکید کرد: زمانی که این اتفاق افتاده بود، فوتسال ژاپن پیشرفت عجیبی کرد. بنابراین حضور همزمان کفاشیان در نایب رییسی فدراسیون و کمیته فوتسال می‌تواند در نهایت به نفع فوتسال باشد. کفاشیان کاملا به فوتسال اشراف دارد و من تنها امیدوارم او برای این رشته وقت بگذارد. زمانی که فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل درخشید، کفاشیان رییس فدراسیون بود. با این حال معتقدم در مقطع کنونی باید نگاه ویژه‌ای داشته باشد و زمان بگذارد.

ملی‌پوش سابق فوتسال درباره نتایج تیم ملی در تورنمنت تایلند نیز گفت: خدا را شکر نتایج تیم در این مسابقه‌ها بد نبود. ما به تایلند باختیم اما فدای سرشان. اتفاقا معتقدم باخت به موقعی بود. حتی اگر پنج تا باخت هم می آوردند بازهم اشکال نداشت. حداقلش این است که ناظم الشریعه روزنه های تیم را پیدا کرده است. ضمن اینکه فراموش نکنید سرمربی تیم ملی، چهار مهره کلیدی را در این بازی ها نداشت. البته بقیه بازیکن ها هم تاپ هستند. در این تورنمنت با قزاقستان مساوی کردیم که نتیجه فوق‌العاده‌ای بود و مقابل ژاپن هم به برتری خوبی رسیدیم.

شمسایی اضافه کرد: می‌خواهم به ناظم‌الشریعه بگویم که در حضور یا عدم حضور بازیکنان اصلی باید به موقعیت مناسب برسد. بازی‌های دوستانه فقط برای پیدا کردن نقاط ضعف است تا برای بازی‌هایی مثل جام جهانی محک جدی بخورند. قزاقستان می‌تواند همسو با آذربایجان باشد اما قوی‌تر از آن. تایلند و ژاپن هم بهتر از مراکش نباشند، ضعیف‌تر نیستند. اسپانیا هم که تیم دوم جهان است و بازیکنان ایران همیشه روبه‌روی این تیم انگیزه لازم را داشتند. امیدوارم ملی‌پوشان بعد از بازگشت به ایران دو بازی آخرشان هم مقابل ازبکستان سرحال و قبراق انجام دهند و ۱۴ دلاور ایرانی با حمایت مردم، مسئولان و دعای خیر ما، در جام جهانی خوش بدرخشند. آقای ناظم الشریعه! امروز محکم‌تر از دیروز برای تیم ملی قدم بردار و بدان که ما پشتت هستیم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌اش برای گذراندن دوره مربیگری نزد خاویر لوزانو، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا را اجرا نمی کند،گفت: در جام باشگاه های قطر هم با لوزانو صحبت کردم و ارتباط خوبی با او دارم اما زمینه رفتن به اسپانیا هنوز فراهم نشده است. دوست دارم به اسپانیا بروم و تمرین تیم‌های باشگاهی این کشور را ببینم. نه اینکه در کلاس و دوره ای شرکت کنم و فقط می خواهم تمرین چهار تیم اول فوتسال اسپانیا را ببینم. این کار بیشتر به من کمک می کند چون فوتسال را در کل دنیا بازی می کنند اما من دنبال ریزه‌کاری‌ها هستم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.