کد خبر : 74059
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 12:24
-

ناظم الشریعه:در ۷ ماه گذشته یک بازی تدارکاتی هم نداشتیم/ با ۶ نفر ژاپن را بردیم/ امیدوارم مشکلات، ختم به خیر شود!

ناظم الشریعه:در ۷ ماه گذشته یک بازی تدارکاتی هم نداشتیم/ با ۶ نفر ژاپن را بردیم/ امیدوارم مشکلات، ختم به خیر شود!
سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار کرد تیمش با توجه به تعداد بالای مصدومان، اوضاع خوبی در آستانه جام جهانی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در درباره پیروزی چهار بر دوی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در آخرین بازی تورنمنت تایلند به صحبت پرداخت و گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. ابتدا با چهار  گل از ژاپن پیش افتادیم. پنالتی‌ اول ژاپن که اصلا درست نبود. پنالتی‌ دوم هم در دقیقه آخر بازی گرفته شد. با این حال فکر می‌کنم با توجه به بضاعتمان با شرایط موجود نتیجه‌ خوبی را کسب کردیم. ضمن این که متوجه شدیم ضعف‌های ما چیست. در بازی تدارکاتی است که می‌توان   به این مسائل پی برد.

وی در مورد ژاپن نیز افزود:  این تیم به جام جهانی صعود نکرده و چند بازیکن جدید نیز در ترکیبش حضور دارند. با این حال  تیم خوبی و آینده‌داری داشتند. مقابل این تیم،‌ سنگ‌سفیدی و کاظمی دو اخطاره بودند و بازی نکردند. در کل با ۶ نفر جلوی ژاپن کردیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران با مثبت ارزیابی کردن تورنمنت تایلند  برای تیمش، عنوان کرد: در هفت ماه گذشته یک بازی تدارکاتی هم نداشتیم و این تورنمنت کمک کرد تا وضعیت را بهتر درک کنیم. آخرین بازی ما، فینال جام ملت‌های آسیا بود. هیچ تمرینی نمی‌تواند جای بازی را بگیرد. الان هم با توجه به شرایط موجود، نمی توانستم فشار زیادی را روی بازیکنان وارد کنم. چه کار می‌توانستم انجام بدهم؟ وقتی به تایلند آمدیم، متوجه شدم اصغر حسن زاده اصلا نمی‌تواند تمرین کند. حسین طیبی هم همین طور. محمد کشاورز و حمید احمدی هم مجبور شدیم در ایران نگه داریم. در نهایت امیدوارم همه چیز ختم به خیر و این مشکلات حل شود. مصدومان ما هم زیاد هستند اما امیدواریم که تا جمعه به شرایط بازی برسند. جمعه آخرین فرصت برای مشخص شدن تکلیف مصدومان است. اگر رسیدند که هیچ اما اگر نرسیدند مجبور هستیم بازیکنان دیگری را جایگزین کنیم. نفرات جدید هم با ما کار کردند و در اردوها حضور داشتند.

من

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امین پنجشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۳۸

بامید موفقیت

نام......... پنجشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵

واقعا متاسفام واسه تیم ملیمون که اقای ناظم بخاطر لج بازی با بازیکنانش به تیم ملی لطمه میزنه اقای ناظم شما وقتی به راحتی بخاطر اینکه عروجی و وفایی را دوره قبلی به اردو نیومدن چون انها موظف بودن به دستور باشگاه گوش بدن در اردو حاضر نشدن انهارا این دور دعوت نکردید خاهشا با تیم ملی این کار را نکنید همه هم میدونند که این دوتا تو همین دوره کمک زیادی براتون میکردند. فکر این باش این صندلی ها به هیچ کس وفا نمیکنه . این صندلی یکی مثه حسین شمس و وحید شمسایی رو میخاد .

نام ... جمعه , ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

اقای ناظم دست از رفیق بازیت بردار تا موفق بشی نا حقی نکن