کد خبر : 74133
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 11:58
-

مندز:بازی سختی با یکی از بهترین تیم های جهان داریم/بعد از بازی با ایران با اسپانیا و پرتغال بازی می کنیم

مندز:بازی سختی با یکی از بهترین تیم های جهان داریم/بعد از بازی با ایران با اسپانیا و پرتغال بازی می کنیم
سرمربی تیم فوتسال ازبکستان گفت‌: با یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی سختی خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پازوس مندز، سرمربی تیم فوتسال ازبکستان در نشست خبری دیدار با تیم فوتسال ایران و ازبکستان، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که توانسته‌ایم اردوی خوبی در ایران برگزار کنیم. جا دارد تشکر ویژه‌ای از فدراسیون فوتبال ایران و همچنین مقامات و مسئولان مشهد و میزبان این دو دیدار کرده‌اند داشته باشم.

وی ادامه‌ داد:  قطعا بازی سختی را مقابل یکی از تیم‌های جهان خواهیم داشت و پیروزی در این دیدار آسان نیست ولی با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص شرایط تیم فوتسال ایران در ادامه تصریح کرد: ایران یکی از بهترین‌ تیم‌های جهان است و توانایی قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان را دارد. قطعا در مقایسه با تیم‌های برتر آسیا ایران یکی از بهترین تیم‌های منطقه است که بازیکنان توانمندی را در اختیار دارند و قطعا استعدادیابی‌های لازم را به خوبی توانسته‌اند انجام دهند.

سرمربی تیم فوتسال ازبکستان در خصوص شرایط تیمش بعد از جام ملت‌های آسیا، ادامه‌ داد: خوشبختانه بعد از جام ملت‌های آسیا تمرینات خود را انجام داده‌ایم و توانسته‌ایم چهار بازی دوستانه با تیم‌های قزاقستان و آذربایجان انجام دهیم. خوشحال هستم که دو بازی پرفشار و خوب با ایران خواهیم داشت. بعد از اردوی مشهد به پرتغال سفر خواهیم کرد و دو بازی تدارکاتی با تیم‌های اسپانیا و پرتغال انجام خواهیم داد. قطعا تلاش خود را خواهیم کرد تا با بهترین بازیکنان بتوانیم در جام جهانی عملکرد فوق‌العاده‌ای را داشته باشیم تا شرایط خود را برای جام جهانی بهبود بخشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی را تا به حال داشته‌ایم و امیدوارم که بتوانیم هواداران فوتسال ازبکستان را خوشحال کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.