کد خبر : 74175
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 9:52
-

تیم ملی امروز با چهارمین قدرت آسیا بازی می کند/ دو بازی با ازبکستان و تمام…

تیم ملی امروز با چهارمین قدرت آسیا بازی می کند/ دو بازی با ازبکستان و تمام…

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان پس از بازگشت از تایلند جمعه شب وارد مشهد شد و از دیروز تمرینات آماده سازی خود را در این شهر آغاز کرد تا پس از برگزاری دو بازی دوستانه به تهران آمده و از آنجا راهی کلمبیا شود. دو بازی با ازبکستان تیم ملی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان پس از بازگشت از تایلند جمعه شب وارد مشهد شد و از دیروز تمرینات آماده سازی خود را در این شهر آغاز کرد تا پس از برگزاری دو بازی دوستانه به تهران آمده و از آنجا راهی کلمبیا شود.

دو بازی با ازبکستان

تیم ملی که در راه جام جهانی تدارک مناسبی نداشته پس از حضور در تورنمنت تایلند و بازی با تیم های قزاقستان،تایلند و ژاپن طی امروز و فردا دو بازی دوستانه با ازبکستان برگزار می کند تا با چهارمین قدرت فوتسال قاره کهن هم روبرو شود. ازبکها آخرین بار در فینال فوتسال قهرمانی آسیا در خانه خود ۲ بر یک به ایران باختند تا علیرغم از دست دادن قهرمانی،سهمیه جام جهانی را کسب کنند.این دو تیم بارها با هم روبرو شدند که در اکثر دیدارها برتری با ایران بوده است.در هر صورت این دو بازی دوستانه آخرین بازی های تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی است و پس از آن کادرفنی باید نفرات اصلی را مشخص کرده و راهی کلمبیا شوند.

حسن زاده باز هم نیست

اینطور که از شواهد امر پیداست علیرغم اینکه نام حسن زاده در بین بازیکنان دعوت شده قرار دارد با این حال کادرفنی قصد دارد در این رقابتها باز هم به این بازیکن استراحت بدهد تا حسن زاده با طی کردن کامل دوران نقاهت آماده بازی در جام جهانی شود.

رویایی ازبکستان بعد از ابران با پرتغال و اسپانیا

گرچه اردوی تدارکاتی مشهد آخرین بازی تدراکاتی تیم ملی را در پی دارد اما ازبکها پس از بازی با ایران به یک اردوی دیگر هم خواهند رفت. مندز سرمربی ازبکها در خصوص تدراکات این تیم گفت: خوشبختانه بعد از جام ملت‌های آسیا تمرینات خود را انجام داده‌ایم و توانسته‌ایم چهار بازی دوستانه با تیم‌های قزاقستان و آذربایجان انجام دهیم. خوشحال هستم که دو بازی پرفشار و خوب با ایران خواهیم داشت. بعد از اردوی مشهد به پرتغال سفر خواهیم کرد و دو بازی تدارکاتی با تیم‌های اسپانیا و پرتغال انجام خواهیم داد. قطعا تلاش خود را خواهیم کرد تا با بهترین بازیکنان بتوانیم در جام جهانی عملکرد فوق‌العاده‌ای را داشته باشیم تا شرایط خود را برای جام جهانی بهبود بخشیم.

رضایت ناظم الشریعه از تدارکات ایران!

در شرایطی که اردوهای تدارکاتی و بازیهای تیم ملی در شان تیمی که می خواهد در جام جهانی شرکت کند نیست ناظم الشریعه از شرایط راضی است.او البته کمبود بازی تدراکاتی را گردن لیگ می اندازد. ناظم الشریعه می گوید: نقاط ضعفی که در تیم ملی وجود داشت از بین رفته و سعی شده مسابقات مناسبی را برگزار کنیم هرچند نتوانستیم مسابقه تدارکاتی ارزشمندی را انجام دهیم اما وضعیت تیم ملی مناسب است. فقدان برنامه ریزی مناسب در لیگ فوتسال باعث شد نتوانیم بازی تدارکاتی مناسبی را با دیگر تیمهای بزرگ دنیا انجام دهیم.

ایران اروپایی می شود؟

سرمربی تیم ملی می گوید شیوه بازی ایران به تیم های اروپایی نزدیک خواهد شد.ناظم الشریعه در این خصوص گفت: تیم ملی اسپانیا به عنوان قهرمان اروپا و تیم ملی مراکش به عنوان قهرمان قاره آفریقا در این گروه حضور دارند و تیم ملی آذربایجان نیز از چند بازیکن چندملیتی استفاده می کند، اینها باعث به وجود آمدن یک گروه سخت و دشوار می شوند. اسپانیا تیم یک فوتسال دنیا است و فراتر از برزیل بازی می کندبا این وجود فوتسال در ذات ایرانیها نهفته و بازیکنان ما دارای استعدادهای بسیار زیادی هستند اما باید به شرایط تاکتیک پذیری حرکت کنیم، بر همین اساس نیز تیم ملی ایران در مسیر اروپایی بازی کردن حرکت می کند و تلاش می کنیم در بازیهای جام جهانی کلمبیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی همچنین ازبکستان را یک تیم بسیار منسجم در مسابقات آسیایی توصیف و بیان کرد: تفکراتی که در تیم ملی ازبکستان حاکم است می تواند به آماده سازی تیم ملی کشورمان کمک کند.

پخش مستقیم بازی های تدارکاتی ایران

دو بازی دوستانه ایران با ازبکستان که به میزبانی مشهد در سالن شهید بهشتی برگزار می شود با رایزنی های صورت گرفته از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهدر فت.بر اساس برنامه اعلام شده بازی اول دوتیم امروز ساعت ۱۷ و بازی دوم فردا ساعت ۱۸ برگزار می شود. دیدار امروز تیم ملی ایران و ازبکستان را علی حفیظی به عنوان داور اول و حسین امیری به عنوان داور دوم قضاوت می‌کنند.داور سوم این دیدار امیر بهنام حسینی نقوی و وقت نگهدار علی زنگنه خواهند بود.

رضایت ازبکها از بازی با ایران

پازوس مندس سرمربی اسپانیایی تیم ازبکستان از بازی با تیم کشورمان رضایت دارد.او در مورد این دو بازی می گوید: قطعا بازی سختی را مقابل یکی از تیم‌های جهان خواهیم داشت و پیروزی در این دیدار آسان نیست ولی با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص شرایط تیم فوتسال ایران در ادامه تصریح کرد: ایران یکی از بهترین‌ تیم‌های جهان است و توانایی قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان را دارد. قطعا در مقایسه با تیم‌های برتر آسیا ایران یکی از بهترین تیم‌های منطقه است که بازیکنان توانمندی را در اختیار دارند و قطعا استعدادیابی‌های لازم را به خوبی توانسته‌اند انجام دهند.

بازدید از موسسه خیریه

در این اردوی پنج روزه، ملی‌پوشان فوتسال کشورمان از مجموعه خیریه همدم نیز بازدید خواهند کرد و در نهایت، چهارشنبه، ۱۰ شهریور ماه، ملی‌پوشان مشهد را ترک می‌کنند.تیم ملی پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز در مشهد اردو زده بود و به بازدید مجموعه ای خیریه هم رفت که در روحیه تیم و بازیکنان تاثیر مثبتی داشت.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.