کد خبر : 74458
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 19:27
-

توکلی:بازی با ازبکستان کمک خوبی برای شناسایی و پوشش نقاط ضعف تیم ملی بود/به دنبال درخشیدن در جام جهانی کلمبیا هستیم‌

توکلی:بازی با ازبکستان کمک خوبی برای شناسایی و پوشش نقاط ضعف تیم ملی بود/به دنبال درخشیدن در جام جهانی کلمبیا هستیم‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درخصوص شرایط تیم ملی فوتسال برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا عنوان کرد: با توجه به اینکه بازی تدارکاتی خوبی برای آماده سازی بعد از مسابقات تایلند نداشتیم یک مقدار در بحث هماهنگی دچار مشکل شده بودیم که خوشبختانه توانستیم در دو دیدار تدارکاتی خوب مقابل تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درخصوص شرایط تیم ملی فوتسال برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا عنوان کرد: با توجه به اینکه بازی تدارکاتی خوبی برای آماده سازی بعد از مسابقات تایلند نداشتیم یک مقدار در بحث هماهنگی دچار مشکل شده بودیم که خوشبختانه توانستیم در دو دیدار تدارکاتی خوب مقابل تیم ملی ازبکستان به میزبانی مشهد به هماهنگی خوبی برسیم و آماده حضور در رقابت‌های بزرگ کلمبیا باشیم.

وی ادامه داد: دو دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان کمک خوبی برای شناسایی و پوشش نقاط ضعف تیم ملی بود، امیدواریم با تمام قدرت در مسابقات جام جهانی بدرخشیم.
توکلی درباره بازیکنان مصدوم تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی بازیکنان مصدوم به تیم اضافه شده‌اند. یک مقدار ما به دلیل فشار رقابت‌های لیگ برتر خسته بودیم که امید داریم در این مدت باقی مانده با ریکاوری خوب آماده حضور در جام جهانی شویم.
بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص اولین دیدار تیم ملی مقابل اسپانیا ابراز کرد: با توجه به شناخت خوب از این تیم بازی سختی پیش رو داریم، پیروزی مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند دنیا کار دشواری است اما ما تمام تلاشمان را برای غلبه براین تیم انجام می‌دهیم.
وی درباره میزبانی مشهد از اردوی تیم ملی فوتسال گفت: همیشه میزبانی مشهد از تیم ملی خوب بوده است. امیدواریم با حمایت امام رضا(ع) نتایج خوبی در کلمبیا کسب کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

عاشقتم