کد خبر : 74519
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 9:22
-

جاوید:می‌توانستیم اردوهای مناسب‌تری داشته باشیم/ متاسفانه در این مدت هیچ حمایتی از تیم ملی نشد

جاوید:می‌توانستیم اردوهای مناسب‌تری داشته باشیم/ متاسفانه در این مدت هیچ حمایتی از تیم ملی نشد
بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: هدفمان قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درخصوص عملکرد تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم دو بازی قابل قبول با تیم ملی ازبکستان انجام دهیم. به عنوان بازیکن از این دو دیدار رضایت کاملی داشتم و قطعا این دو بازی می‌تواند در جام جهانی کمک شایانی به تیم ملی کند.
وی اضافه کرد: می‌توانستیم اردوهای مناسب‌تری را برای حضور در جام جهانی داشته باشیم ولی متاسفانه در این مدت اخیر هیچ حمایتی از تیم ملی انجام نشد، البته همت و غیرت بازیکنان برای موفقیت در جام جهانی می‌تواند نتیجه بخش باشد.
جاوید در خصوص حریفان ایران در جام جهانی کلمبیا تصریح کرد: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، با اسپانیا که بهترین تیم جهان است همگروه هستیم، آذربایجان نیز در حال حاضر در رنکینگ فیفا در جایگاه دهم قرار دارد و از پنج بازیکن برزیلی در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند، علاوه بر این دو تیم، با مراکش که قهرمان آفریقاست رو به رو خواهیم شد، قطعا کار سختی را پیش رو داریم ولی با این حال امیدوارم بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.
وی اظهارکرد: هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دنیاست. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.
ملی‌پوش مشهدی تیم ملی فوتسال در خصوص میزبانی مشهد از تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اینکه قبل ازجام ملت‌های آسیا در مشهد اردوی خوبی را برگزار کردیم، فدراسیون این تصمیم را اتخاذ کرد که قبل از جام جهانی آخرین اردوی تیم ملی در مشهد برگزار شود. قطعا به عنوان یک مشهدی به این میزبانی افتخار کردم و کادر فنی هم توانست در آرامش کامل برنامه‌های خودرا پیاده کند.
جاوید ادامه داد: امیدوارم بتوانیم همانند جام ملت‌های آسیا با روحیه بالا در جام جهانی کلمبیا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.