کد خبر : 74605
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 9:32
-

خسروی: منتظر سوت زدن فینال جام جهانی فوتسال توسط یک ایرانی هستیم

خسروی: منتظر سوت زدن فینال جام جهانی فوتسال توسط یک ایرانی هستیم
علی خسروی كارشناس داوری فوتبال ایران كه نشان داده همیشه پشت داوران جوان و آینده دار می ایستد، این بار هم در صفحه اینستاگرام خود از این داور حمایت كرده و به او روحیه داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید عرض پیما در جام جهانی فوتسال نماینده ایران خواهد بود. علی خسروی کارشناس داوری فوتبال ایران که نشان داده همیشه پشت داوران جوان و آینده دار می ایستد، این بار هم در صفحه اینستاگرام خود از این داور حمایت کرده و به او روحیه داده است.

خسروی در اینستاگرام خود نوشت: تقدیم به وحید داوری فوتسال ایران و آسیا و جهان. آری وحید عرض پیما داور فوتسال ایرانی همانند سایر داوران شریف ایرانی تنها و تنها به فرودگاه امام رفته تا صبح زود از طریق فرانکفورت آلمان به کشور کلمبیا رسیده تا دیگر بار بسان دیگران در جام جهانی فوتسال با سوت های بلندش افتخار آفرینی کند.شاید در ظاهر این پسر تخس آبودانی الاصل بد قلق بنظر برسد اما وقتی مثل نگارنده خوب بشناسیش متوجه میشی که این داور ریز نقش و مارک باز(ترجیحا آدیداس) چه قلب مهربونی داره.وقتی پس از سانحه تصادف لعنتی مادر عزیزشو از دست میده چقدر در حق تنها خواهرش که از حادثه جان سالم بدر برد برادری رو کامل کرد.

سالها داره باهاش زندگی می‌کنه که مبادا دختر خانواده ورزشی عرض پیما ها هرگز بغض نکنه و بدونه که پدر و داداشاش آرزوی عروس شدنشو دارند..وحید عزیز و تاپ کلاس ما هرچند حتی تمامی زحمت ویزا و هزینه هایش برای این ماموریت رسمی ورزشی با خودت بود و علیرغم درخواست قابل تحسین دپارتمان از اسپانسر برای تجهیز تو حتی یک جفت جوراب برایت هبه نشد اما این دلیل نمیشه که ما سوت فینال رو ازت طلب نکنیم..حالا پس از فینال المپیک منتظر صدور ابلاغ بازی فینال بنام تو هستیم..پس باکت نباشه دلاور و برو به امید خدا.. فقط اینو همه بدونند که دویدن صحیح داوران ایرانی مدیون تدریس صحیح تو بود و بس..راستی تو تنها داور فوتسال بودی که بدون رانده شدن از فوتبال از اولش هم عشق داوری فوتسالو داشتی.. امیدوارم این چند خط نوستالژیک رو از علی خسروی بپذیری که یادش میاد تو اون دوران سیاه سال هشتادوچهار هرگز تنهاش نذاشتی و نگران شنود تلفن بر خلاف خیلی با ادعا ها نبودی….هر کس از ظن خود شد یار من/ از درون من نجست اسرار من.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضافولادی یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

وحید جان امیدوارم حق خودتو بگیری