کد خبر : 74654
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 12:39
-

ناظم الشریعه:اعلام زودهنگام اسامی شیطنت رسانه ای بود/ دلیل موفقیت ما در جام ملتهای آسیا بازی های تدارکاتی خوب بود/قرارداد ما در فدراسیون موجود است

ناظم الشریعه:اعلام زودهنگام اسامی شیطنت رسانه ای بود/ دلیل موفقیت ما در جام ملتهای آسیا بازی های تدارکاتی خوب بود/قرارداد ما در فدراسیون موجود است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه در خصوص عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی مناسب قبل از جام جهانی فوتسال گفت: یکی از دلایلی که ما در جام ملتهای آسیا موفق شدیم این بود که قبل از این رقابتها بازی‌های تدارکاتی خوبی از جمله روسیه، ایتالیا و حضور در رقابتهای گرندپریکس برزیل را داشتیم ولی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه در خصوص عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی مناسب قبل از جام جهانی فوتسال گفت: یکی از دلایلی که ما در جام ملتهای آسیا موفق شدیم این بود که قبل از این رقابتها بازی‌های تدارکاتی خوبی از جمله روسیه، ایتالیا و حضور در رقابتهای گرندپریکس برزیل را داشتیم ولی برای جام جهانی این شرایط مهیا نشد.

وی افزود: یکی از دلایل آن این بود که لیگ بد موقع شروع شد. ما اسفندماه سال گذشته برنامه دادیم و خواستیم که لیگ خردادماه آغاز شود تا برنامه‌های ما با برنامه کشورهای اروپایی هماهنگ باشد. لیگ ما دیر شروع شد و ما نتوانستیم با کشورهای اروپایی ارتباط بگیریم. این یکی از معضلات ما برای بازی های تدارکاتی بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در تورنمنت تایلند ۴۰، ۵۰ درصد تیم مصدوم بود. فقط می‌توانم بگویم با این شرایط سعی می‌کنیم انگیزه‌ای در بازیکنان ایجاد کنیم تا نتایج در خور شان بگیرند.

ناظم الشریعه درباره اینکه کادر فنی تیم ملی هنوز قراردادش را نبسته و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد گفت: نمی‌دانم چه کسی این مسائل را مطرح می‌کند. اینها حرفهای خوبی نیست. قرارداد ما مشخص است و در فدراسیون وجود دارد. متاسفانه یکسری شیطنت می‌کنند. خدا همه را به راه راست هدایت کند؛ ما را هم همینطور!

وی همچنین در خصوص زمان اعلام اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی برای مسابقات جام جهانی تصریح کرد: متاسفانه شیطنتی شد و اسامی ۱۴ بازیکن روی یکی از سایتها رفت. ما الان ۱۸ نفر را به اردو دعوت کرده‌ایم که تا روز سه شنبه اسامی نهایی را اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

واست متاسفم بدترین سرمربی