کد خبر : 74691
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 22:39
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: دو نفر هم سایت فیفا را چک نمی کند!

ناظم الشریعه: دو نفر هم سایت فیفا را چک نمی کند!
سرمربی تیم ملی فوتسال واکنش عجیبی به انتشار زودهنگام لیست تیم ملی در پایگاه خبری فوتسال و سایت فیفا نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه بعد از انتشار فهرست نهایی تیم ملی توسط پایگاه خبری، در مصاحبه هایی به انتقاد از این موضوع پرداخت و گفت انتشار لیست تیم ملی قبل از پایان اردوی تیم، شیطنت رسانه ای بوده است. این در حالی است که این لیست یک روز بعد از انتشار در پایگاه خبری فوتسال در سایت فیفا نیز قرار داده شد. با این حال سرمربی تیم ملی اعلام اسامی بازیکنان نهایی را غیرحرفه ای دانسته و منتظر است سه شنبه فرا برسد و این لیست را از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام کند.
ناظم الشریعه در گفت و گو با fut5al، واکنش جالبی به انتشار زودهنگام لیست تیم ملی نشان داد و گفت: اگر پایگاه خبری فوتسال فهرست را منتشر نمی کرد، هیچ کس به این لیست دست پیدا نمی کرد. در ایران دو نفر هم سایت فیفا را چک نمی کند!
سرمربی تیم ملی در ادامه اظهارات عجیبش درباره دلیل اعلام لیست نهایی تیم ملی بعد از ارسال آن به فیفا گفت: ما برای اعلام اسامی بازیکنان به فیفا با محدودیت زمانی مواجه بودیم. لیست را ارسال کردیم اما چند بازیکن را اضافه در تمرین ها نگه داشتیم تا اگر بازیکنی مصدوم شد، از بازیکن های اضافه جایگزین کنیم!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.