کد خبر : 74753
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 14:52
-

منصوری: افتخاری یک عضو افتخاری در کمیته فوتسال است

منصوری: افتخاری یک عضو افتخاری در کمیته فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال پس از پایان جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: در جلسه امروز درباره تغییر و تحولات سازمان لیگ، سرپرست جدید و لیگ های مختلف در رده های سنی تصمیماتی گرفته شد. اما همه چیز به بازگشت کفاشیان از جام جهانی کلمبیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال پس از پایان جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: در جلسه امروز درباره تغییر و تحولات سازمان لیگ، سرپرست جدید و لیگ های مختلف در رده های سنی تصمیماتی گرفته شد. اما همه چیز به بازگشت کفاشیان از جام جهانی کلمبیا موکول شد. ساختمان مجاور سازمان لیگ را نیز خریداری کردیم و جا برایمان باز تر شده است.

وی اضافه کرد در ایام تعطیلی لیگ جلساتی برگزار می کنیم اما تصمیمات اساسی با حضور کفاشیان گرفته خواهد شد. البته قرار بر این شد کفاشیان در زمان غیبتش ، افتخاری را به عنوان مشاور خود انتخاب کند اما هم چنان افتخاری یک عضو افتخاری در کمیته فوتسال است و هم چنان حق امضا با کفاشیان است.
منصوری ادامه داد :رفتن افتخاری از فوتسال ضربه بزرگی بود البته حضور کفاشیان این ضربه را جبران کرد. اما کفاشیان به اندازه افتخاری فرصت ندارد که در جلسات و امور لیگ فوتسال دخالت کند. به همین دلیل مشکلات باید آرام آرام و بعد از جام جهانی با سازماندهی مجدد حل شود.
 عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال درباره گله های ملی پوشان فوتسال درباره نبود امکانات تصریح کرد :این امور ارتباطی با سازمان لیگ ندارد و به کمیته فوتسال مربوط می شود اما آن چه که مشخص است همه چی حل شده است و این تیم باید با روحیه به کلمبیا بروند. دتر این میان برخی از دوستان کم لطفی می کنند.
وی در خصوص گله مندی داوران از مشکلات مالی  خاطر نشان کرد: ۳، ۴ سالی هست داوران با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و فدراسیون تا کنون فکری برای آنان نکرده است. سال به سال نیز تورم ایجاد می شود و حقوق آن ها بیشتر می شود. حاضریم جلسه ای با فدراسیون فوتبال برگزار کنیم و با یک تعامل مشکلات داوران را نیز حل کنیم.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.