کد خبر : 75130
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1395 - 15:50
-

گزارش سایت فیفا از تیم ملی فوتسال/ ایران قدرت بلامنازع فوتسال آسیا

گزارش سایت فیفا از تیم ملی فوتسال/ ایران قدرت بلامنازع فوتسال آسیا
سایت فیفا در بخشی از گزارش خود درباره جام جهانی فوتسال، ایران را قهرمان بی چون و چرای قاره آسیا دانست که به دنبال نشان دادن اقتدارش در عرصه جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت فیفا در گزارشی به بررسی تیم‌های حاضر در جام جهانی پرداخته و بیشترین بخش این گزارش را به دو تیم ملی فوتسال اسپانیا و برزیل، دو مدعی اصلی قهرمانی اختصاص داده است.

در بخش تیم‌های آسیایی، فیفا گزارشش را با تیم ملی فوتسال ایران آغاز کرده است. سایت فیفا در اینباره نوشت: «تیم فوتسال ایران که با کسب ۱۱ عنوان قهرمانی در قاره آسیا، قدرت بلامنازع فوتسال در این قاره محسوب می شود، می خواهد این اقتدارش را  در عرصه جهانی هم نشان بدهد. تیم ملی بهترین آمار را در بخش دفاع و حمله در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶ از خود بر جای گذاشته است و در حالی به کلمبیا می رود که قوی تر از همیشه است.»

سایت فیفا همچنین درباره مراکش، یکی از همگروه‌های ایران نوشت: « مراکش برای جام جهانی دو انگیزه دارد. اول اینکه آنها به دنبال جبران نتیجه دوره گذشته خود هستند که در سه مسابقه مرحله گروهی شکست خوردند و دوم اعاده حیثیت به عنوان قهرمان قاره آفریقا.»

آذربایجان هم دیگر تیم همگروه ایران در جام جهانی است. سایت فیفا درباره آذربایجان هم نوشت: «آذربایجان و قزاقستان به سهم خود تجربه کمتری دارند ولی گام‌های بلندی برداشته‌اند و حضور در جام جهانی کلمبیا می‌تواند برای آنها مدرسه سطح بالایی باشد.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.