کد خبر : 75137
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1395 - 9:29
-

کشاورز:امیدوارم آخرین جام جهانی ام با خاطره خوب تمام شود/به دنبال شکست اسپانیا هستیم

کشاورز:امیدوارم آخرین جام جهانی ام با خاطره خوب تمام شود/به دنبال شکست اسپانیا هستیم
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران می گوید این آخرین جام جهانی اوست و امیدوار است با خاطره ای خوش این مسابقات را به پایان برساند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران می گوید این آخرین جام جهانی اوست و امیدوار است با خاطره ای خوش این مسابقات را به پایان برساند.

وضعیت تیم ملی چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوبی داریم. فشار تمرینات آخر کم شده و در حال بالا بردن هماهنگی تیم هستیم و امیدواریم با دعای خیر مردم بتوانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

گویا وضعیت امکانات و تدارکات تیم راضی کننده نبود؟

حقیقتا ما انتظاری بیشتر از این داشتیم. هم از فدراسیون که امکانات بهتری برایمان در نظر بگیرند و هم بازیهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم.در مقایسه با جام ملتهای آسیا باید بگویم تدارکات ما برای آسیا بهتر از جام جهانی بود.انتظار ما زیادی نبود و معقول بود و در حد تیم ششم دنیا.

جام جهانی این دوره چطور است؟

جام جهانی همیشه سخت است و بهترین ها می آیند. کار ما هم بسیار دشوار است به خصوص که توقع ها از ما بالاست و امیدوارم سربلند باشیم.

خودت در ۴ جام جهانی بودی.تیم ایران را در مقایسه با گذشته چطور می بینی؟

ما سال ۲۰۰۸ هم تیم خیلی خوبی داشتیم اما تیم امسال واقعا شرایط مناسبی دارد. هم نیروی جوان داریم و هم با تجربه و شرایط سنی تیم به جام جهانی می خورد و فکر می کنم آماده ترین تیم ایران را خواهید دید.

و شرایط حریفان؟

ما یک اسپانیا شناخته شده و مدعی را در گروهمان داریم، آذربایجانی که چند برزیلی در ترکیبش است و یک مراکشی ناشناخته با این حال ما هم ایران هستیم.

پس از دو دوره زمان شکست اسپانیا فرا نرسیده است؟

ما واقعا الان هم تمرین می کنیم تا اسپانیا را متوقف کنیم و کادر فنی هم به دنبال همین است.ما همه بازی ها را برای برد می رویم و گرچه اسپانیا بهتری تیم دنیاست اما به پیروزی و گرفتن امتیاز مقابل آنها فکر  می کنیم.

و سوال آخر اینکه آیا این دوره آخرین جام جهانی شماست؟

بله.همینطور است. من قطعا در جام جهانی بعدی نیستم و امیدوارم این جام را با خاطره ای خوش به پایان برسانم.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.