کد خبر : 75568
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 11:29
-

شمسایی: با گل حریف شیرازه ایران از هم پاشید/فاصله ایران با اسپانیا چهار گل نیست/ بازیکنان تمرکز نداشتند

شمسایی: با گل حریف شیرازه ایران از هم پاشید/فاصله ایران با اسپانیا چهار گل نیست/ بازیکنان تمرکز نداشتند
مربی تأسیسات دریایی معتقد است،‌ گل زود هنگام اسپانیا باعث از هم پاشیده شدن شیرازه ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی در مورد شکست ۵ بر یک ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی گفت: همان طور که قبلاً گفته بودم باید در این دیدار با حوصله بازی می‌کردیم و به فکر گل نخوردن می‌بودیم. متأسفانه به دلیل یک اشتباه گل زود هنگامی دریافت کردیم که باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد. با این حال در ادامه مقابل این تیم قدرتمند خوب بازی کردیم اما با وقت استراحتی که سرمربی اسپانیا گرفت، ورق برگشت و این تیم توپ و میدان را در اختیار گرفت. به نظر من اسپانیا در این بازی حرفه‌ای عمل کرد اما فاصله ایران با این تیم چهار گل نیست.

وی افزود: بازیکنان زحمت زیادی کشیدند اما چند ایراد به تیم وارد است. برای انتقاد کردن زود است اما اگر این انتقاد‌ها سازنده باشد در ادامه به تیم کمک می‌کند. فاصله زیاد بین خط جلو و عقب ایران یکی از ایرادهایی است که باید حل شود. این فاصله زیاد باعث می شود در ضد حملات متزلزل باشیم.

مربی تیم تأسیسات دریایی با اشاره به بی‌دقتی بازیکنان گفت: بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و باید در ضربات آخر  بیشتر دقت کنند تا موقعیت‌ها را به راحتی ازدست ندهند. جام جهانی جای اشتباه کردن نیست و باید در این سطح، حرفه‌ای عمل کرد.

شمسایی در مورد دیدار سوم ایران با آذربایجان اظهار داشت: آذربایجان با برتری پرگل مقابل مراکش نشان داد تیم خوبی است. نباید آذربایجان را دست کم گرفت. نکته مهم در این دیدار این است که با دقت و حوصله بازی کنیم و گل اول را دریافت نکنیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.