کد خبر : 75675
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 22:55
-

نگاهی به بازی‌های روز چهارم/ مسیر پرتغال از کانال پاناما می‌گذرد

نگاهی به بازی‌های روز چهارم/ مسیر پرتغال از کانال پاناما می‌گذرد
چهارمین شب از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، بامداد فردا و تا ساعاتی دیگر به وقت ایران با برگزاری ۴ دیدار از گروه‌های A و B پیگری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهارمین شب از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، تا ساعاتی دیگر به وقت ایران با برگزاری ۴ دیدار از گروه‌های A و B پیگری خواهد شد. در دیدارهای امشب چهره این دو گروه تا حد زیادی مشخص می‌شود و صعود چند تیم به مرحله بعدی هم احتمالا مسحل شود. در ادامه باهم نگاهی می‌اندازیم به دیدارهای شب چهارم:

برنامه بازی‌های شب چهارم (۱۴ سپتامبر / ۲۴ شهریور):

گروه A:

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱پرتغال۱۳۹۳۱۵۱۱۹۳۲۳۰
۲تیم ملی فوتسال کلمبیا۱۶۹۳۴۳۷۲۹۸۳۰
۳تیم ملی فوتسال پاناما۱۴۸۰۶۶۰۴۷۱۳۲۴
۴ازبکستان۱۶۷۳۶۵۰۴۷۳۲۴

* پاناما – پرتغال / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

شاید باور اینکه بازی پاناما و پرتغال در دومین شب از دیدارهای گروه A، دیدار تعیین کننده برای صعود کننده‌گان این گروه باشد، پیش از آغاز مسابقات کمی سخت بود. جایی که پاناما ۳ امتیازی باید به مصاف پرتغال ۱ امتیازی برود و با یک تساوی نیز صعود خود از این گروه را مسجل می‌کند. پاناما در حالی پای به این دیدار می‌گذارد که در شب نخست بازی‌ها با درخشش دروازه‌بان خود توانست ۳ بر یک ازبکستان را شکست دهد. هرچند دنیل اتنسیو شب سختی را مقابل بازیکنان گل‌زن و مطرح پرتغال خواهد داشت. از سویی دیگر پرتغال که با بدشانسی و عدم استفاده از موقعیت‌ها در آخرین صدم ثانیه توانست شکست را با تساوی عوض کند، باید امشب نهایت تلاش خود را بکند تا با کسب یک پیروزی پرگل صعود خود از این گروه را به اما و اگرهای روز آخر نکشاند. شاید اینبار معجزه‌ای از ریکاردینیو لازم باشد تا پرتغال خیالش از صعود راحت شود. جذاب‌ترین اتفاق این بازی می‌تواند شکست پرتغال و صعود پاناما به عنوان اولین تیم به دور یک‌هشتم باشد. جایی که پاناما در دومین حضورش، دومین صعودش را تجربه کند. اولین تقابل این دو تیم، شاید حساس‌ترین تقابل باشد.

* کلمبیا – ازبکستان / ساعت ۲۰:۰۰ (۰۵:۳۰ به وقت تهران)

کلمبیای میزبان احتمالا شب سختی را مقابل نماینده آسیا نداشته‌باشد. دیدار مقابل دیده‌گاه ۱۲ هزار تماشگر مشتاق سالن ال باسو ساده‌ترین مسیر را برای صعود پیش پای لاس کافه‌تروس (لقب تیم ملی کلمبیا) گذاشته‌است. جایی که یاران آنی فوننگرا به مصاف ازبکستانی می‌رود که در روز نخست شکست خورده و برای تداوم حضور در این بازی‌ها احتمالا روی به بازی تهاجمی و انتحاری خواهد آورد. و این همان مسئله‌ایست که کار را برای میزبان بازی‌ها ساده و شاید کمی پیچیده هم بکند. این بازی احتمالا دو حالت دارد. یا ازبک‌ها در دقایق نخست و در زمانی که کلمبیا دست به حملاتی احساسی در مقابل تماشاگران خود می‌زد در یک ضد حمله گل‌زنی می‌کنند و بازی را می‌بندند و همان بلایی را سر کلمبیا می‌آوردند که کلمبیا بر سر ایران در جام‌جهانی گذشته آورد و یا کلمبیا به گل زودرس می‌رسد و پیروزی پرگلی را از این تیم شاهد خواهیم بود. احتمال تساوی و ایجاد نتیجه‌ای نزدیک برای این دیدار کمی بنظر پایین می‌رسد. این اولین دیدار دو تیم، مقابل یکدیگر است.

گروه B:

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تایلند۲۱۱۶۲۳۱۴۹۴۵۱۰۴۵۰
۲روسیه۸۷۱۰۳۹۱۱۲۸۲۲
۳تیم ملی فوتسال مصر۹۴۱۴۲۳۲۷۱۳
۴تیم ملی فوتسال کوبا۹۴۱۴۲۹۳۴۱۳

* مصر – روسیه / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

دیدار دو تیم پیروزی شب نخست گروه B، دیداری برای تعیین صدرنشین این گروه است. دیدار حساسی که مصر، مقتدرترین تیم روز نخست باید به مصاف روسیه، نایب قهرمان اروپا برود. مصر با بازی رو به جلو و جذاب خود در حالی ۷ بر یک کوبا را شکست داد که مصطفی عید با یک بازی چشم‌نواز و هتریک خودش نقش عمده‌ای در این نتیجه ایفا کرد. هرچند نباید از ضعف مفرط دروازه‌بان کوبا در آن بازی به سادگی بگذریم. بهر روی مصر در دیدار با روسیه کاری به مراتب مشکل‌تر از دیدار نخست خود در پیش دارد. روسیه نیز در روز نخست با نتیجه‌ای نه چندان مطمئن و ۶ بر ۴ توانست تایلند را شکست دهد. گل‌ها و پاس‌گل‌های ادر لیما، آقای گل دور گذشته جام‌جهانی در کسب آن نتیجه بی‌تاثیر نبود. تقابل ادر لیما و مصطفی عید در بازی امشب جزو جذابیت‌های این دیدار خواهد بود. تساوی شاید آخرین نتیجه دلخواه هر  دو تیم باشد. باید انتظار بازی زیبا و هجومی را از این دو تیم داشته باشیم. چرا که برد حکم به صعود تیم برنده می‌دهد. این سومین رویارویی دو تیم می‌باشد. در بازی نخست که در جام‌جهانی ۲۰۰۰ گوأتمالا برگزار شد مصر موفق به پیروزی ۶ بر ۴ شد و دیدار دوم دو تیم نیز با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده است. شاید تاریخ برای مصر تکرار شود.

* تایلند – کوبا / ساعت ۲۰:۰۰ (۰۵:۳۰ به وقت تهران)

دو شکست خورده روز نخست گروه B جهت پیدا کردن کورسوی امیدی برای ماندن در این جام باید امشب به مصاف هم بروند. شاید در دید اول قدرت این دو تیم یکسان باشد، ولی نباید از این حقیقت عبور کنیم که تایلند در چند سال اخیر تبدیل به یک قدرت در قاره آسیا شده‌است و در دیدارهای ندارکاتی و دیدار نخست خود نیز نمایش تحسین برانگیزی از خود ارائه داده است. تایلند برخلاف کوبا که تسلیم قدرت بالای مصر شده بود، نیمه نخست خود مقابل نایب قهرمان اروپا را ۳ بر ۳ به پایان برده‌است. شاید اگر تجربه بالا و بازیکنانی مانند ادر لیما در ترکیب روسیه نبود تایلند به سادگی به تزارها باج نمی‌داد. محتمل‌ترین نتیجه برای این بازی می‌تواند پیروزی تایلند باشد. هرچند از تساوی هم نباید به سادگی گذشت. این دو تیم امشب برای نخستین بار به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.