کد خبر : 75730
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 12:37
-

تاج خطاب به بازیکنان تیم ملی:تفاوتی بین فوتسال با فوتبال قائل نیستیم/بازی با اسپانیا را فراموش کنید

تاج خطاب به بازیکنان تیم ملی:تفاوتی بین فوتسال با فوتبال قائل نیستیم/بازی با اسپانیا را فراموش کنید
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکلات تیم های ملی پس از بررسی و آنالیز، رفع خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از شنیدن صحبتهای کادر فنی و  کاپیتان تیم و همچنین ضمن تایید همه موارد عنوان شده گفت: شخصا هیچ تفاوتی بین تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قائل نیستم و هر کدام از تیم ها جایگاه ویژه ای برای مسئولین فدراسیون داشته و مهم هستند. هر تیم در حد و اندازه های خود مورد توجه قرار می گیرد و بدون شک تمامی مسائل و مشکلات تیمها پس از بررسی و آنالیز از سوی کارشناسان، رفع خواهد شد.
وی خطاب به بازیکنان گفت: بازی و شکست مقابل تیم قهرمان جهان را به دست فراموشی بسپارید. مهم بازی خوب شما بود که در این دیدار صورت گرفت و اگر از فرصت هایی که در اختیار داشتید، استفاده می کردید ۶ بر ۵ پیروز میدان بودید.
وی ادامه داد: تاکید می کنم که مردم ایران اعتقاد زیادی به بازیکنان تیم ملی فوتسال دارند و از پیروزی و موفقیت آنها خوشحال می شوند. معتقدم پیروزی های شما و خوشحال شدن مردم عزیز کشورمان کمتر از تیم ملی فوتبال نیست. بر همین اساس تمام تلاش خود را برای دو بازی پیش رو به کار گرفته تا پیروز میدان شوید و دل میلیونها ایرانی را شاد کنید.
رئیس فدراسیون در ادامه به بازیکنان اعلام کرد که بدون شک استحقاق حضور در مراحل بالای جام جهانی دارند. وی در اینباره گفت: امیدوارم با پیروزی دو بازی آینده به جایگاه خود در رده های جهانی برسید. ما روی تک تک شما حساب ویژه ای باز کرده ایم و با تلاش و پشتکاری که از شما سراغ دارم، مطمئنم این مهم رخ می دهد.
تاج در پایان بیان کرد: تمام نیاز های بازیکنان به جا است. شما سرمایه های ایران هستند و مردم ایران ذاتا فوتبال و فوتسال دوست هستند و علیرغم مشکلات، بیشترین تلاش خود را بکار می گیرید تا دل مردم را شاد کنید.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

شما حتی یک سالن تمرین هم به این تیم ندادید