کد خبر : 75693
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 9:44
-

وصله و پینه لباس تیم ملی فوتسال ایران/ لوگوها استاندارد نبود!

وصله و پینه لباس تیم ملی فوتسال ایران/ لوگوها استاندارد نبود!
تیم ملی فوتسال ایران قبل از بازی با تیم اسپانیا در مسابقات جام جهانی کلمبیا، با ابتدایی‌ترین مشکل مواجه بود و مسئولان همراه تیم به دنبال «وصله و پینه» کردن لباس‌های ملی‌پوشان بودند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در حالی بامداد روز سه شنبه در کلمبیا و در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف اسپانیا رفت که قبل از این مسابقه شرایط عجیبی را تجربه کرد. نمایندگان فیفا بارها به خاطر مشکل لباس تیم ملی و سایز شماره‌ها و برند روی لباس، از مسئولان ایرانی خواسته بودند که برای رفع این مشکل اقدام کنند.

کار حتی تا جایی پیش رفت که بازیکنان در یک جلسه تمرینی مجبور شدند به جای لباس‌های تمرین، از لباس‌های مسابقه استفاده کنند تا مشکلی برای حضور در سالن نداشته باشند!

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت: لباسهایی که برند ایتالیایی در اختیار ما گذاشته بود موجب یک مشکل بزرگ از سوی فیفا شد. نمایندگان فیفا بارها مراجعه و گلایه کردند که چرا با یک برندبین المللی که موازین ما را رعایت کند، قرارداد نبستید. علایمی که روی بازو و پشت و حتی جلوی لباس بود، با مقررات فیفا مغایرت داشت.

وی افزود: با وجود اینکه بارها به اسپانسر لباس تیم ملی در این خصوص توضیح داده شده بود ولی آنها ما را در شرایط سختی قرار دادند. ما هم مجبور شدیم لباس‌ها را در این شهر (مدجین کلمبیا) وصله و پینه کنیم که این در شان تیم ملی فوتسال کشورمان نبود.

رئیس کمیته فنی فوتسال درباره اینکه چرا قبل از سفر به کلمبیا این مشکل رفع نشده بود؟ گفت: آقای صانعی سرپرست تیم ملی با نمایندگی این شرکت قبل از سفر تیم ملی به کلمبیا جلساتی داشت و خواسته های فیفا را در این‌باره منعکس کرد ولی نماینده اسپانسر اصرار داشت قوانین را می داند. به هر حال چون ما هم دیر لباس‌ها را تحویل گرفتیم، نتوانستیم شرایط آنرا کنترل کنیم. وقتی اینجا لباسها را باز کردیم با یک شرایط بسیار بد مواجه شدیم.

ترابیان همچنین کیفیت لباسها را پایین دانست و گفت: وقتی بازیکنان لباسها را شستند دیدند شکل لباسها تغییر کرده است!

وی همچنین درباره اینکه آیا این مشکلات در حال حاضر برطرف شده است یا خیر و اینکه آیا تیم ملی مشکل کمبود لباس دارد؟ تاکید کرد: الان کمبود لباس نداریم و دادیم لباسها را ترمیم کردند. دو سه جلسه هم با نماینده فیفا داشتیم تا بالاخره توانستیم مسئله را جا بیندازیم. امیدوارم مجددا مشکلی پیدا نکنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

آقای ترابیان از شما بعیده سرپرست کیلو چنده
سرپرستی که لباسارو کنترل نکرده فقط باید بهش گفت مدیر فنی یا سرمربی امید
ایشون فقط واسه اینکه بشینه رو نیمکت قبول کرد اسمش سرپرست باشه
اینجا متوجه میشیم که سرپرستای قبلی چقدر برا جمع و جور کردن امکانات تیم ملی زحمت کشیدن