کد خبر : 75870
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1395 - 0:27
-

نگاهی به بازی‌های روز ششم / یوز خفته بیدار می‌شود

نگاهی به بازی‌های روز ششم / یوز خفته بیدار می‌شود
ششمین شب از دیدارهای جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با برگزاری ۴ بازی از گروه‌های E و F به پایان می‌رسد. در این شب یوزهای ایرانی برای دومین بار به میدان می‌روند. در ادامه به بررسی بازی‌ها این شب می‌پردازیم:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ششمین شب از دیدارهای جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با برگزاری ۴ بازی از گروه‌های E و F به پایان می‌رسد. در این شب یوزهای ایرانی برای دومین بار به میدان می‌روند. در ادامه به بررسی بازی‌ها این شب می‌پردازیم:

شب ششم جام‌جهانی ۲۰۱۵ کلمبیا (۱۶ سپتامبر / ۲۶ شهریور):

گروه E:

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم ملی فوتسال آرژانتین۱۷۱۳۲۲۷۶۲۷۴۹۴۱
۲قزاقستان۱۱۷۲۲۴۲۱۵۲۷۲۳
۳تیم ملی فوتسال کاستاریکا۱۲۷۲۳۴۳۲۹۱۴۲۳
۴تیم ملی فوتسال جزایر سلیمان۱۱۵۰۶۳۲۴۶-۱۴۱۵

* کاستاریکا – قزاقستان / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

قهرمان کونکاکاف در دومین دیدار خود باید به مصاف تیم نوظهور قزاقستان برود. تیمی که با ترکیبی از بازیکنان تابعیت داده شده برزیلی و قزاق و سیستم جذاب پاورپلی خود، توانسته خود را به این درجه از اعتبار برساند. کاستاریکا در دیدار نخست خود توانست به سادگی ۴ بر ۲ از سد جزایر سلیمان بگذرد. دز طرف مقابل قزاقستان با اشتباه دروازه‌بان خود در آخرین لحظات نیمه نخست یک گل از آرژانیتن دریافت کرد و تا آخر مسابقه نتوانست آن را جبران کند و جام‌جهانی را با شکست آغاز کرد. قزاقستان که رویای حضور در ۴ تیم برتر را در سر می‌پرواند برای صعود باید امشب ۳ امتیاز کسب کند و کاستاریکا برای اینکه خیال خود را از صعود آسوده کند به کسب حداقل یک امتیاز نیاز دارد. این نخستین رویارویی دو تیم است.

* آرژانتین – جزایر سلیمان / ساعت ۲۰:۰۰ (۰۵:۳۰ به وقت تهران)

قهرمان اقیانوسیه سخت‌ترین دیدار خود در جام‌جهانی را امشب تجربه می‌کند. جزایر سلیمان که حضورش در جام‌جهانی را مدیون خروج استرالیا از منطقه OFC می‌داند در سومین حضورش بیش از اینکه نتیجه براش مهم باشد، حضور تبلیغاتی در برزگترین تجمع فوتسالی جهان اهمیت دارد و مطمئنا برای کسب نتیجه‌ای آبرومندانه به میدان می‌رود. تیمی که بیشترین گل‌خورده در یک بازی جام‌جهانی را در کارنامه دارد در دومین دیدار خود به مصاف آرژانتین، از قدرت‌های قدیمی فوتسال جهان می‌رود. بنظر نمی‌رسد آرژانتین برای پیوستن به جمع ۱۶ تیم برتر جام در پایان بازی امروز کار مشکلی داشته باشد. شاید نباید منتظر نتیجه‌ای عجیب و قریب باشیم، ولی یک پیروزی پرگل برای راه‌راه پوشان آمریکای جنوبی دور از ذهن نیست. این نخستین رویارویی دو تیم است.

گروه F:

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم ملی فوتسال ایران۲۱۱۷۲۲۱۲۶۳۷۸۹۵۳
۲اسپانیا۱۱۱۰۱۰۴۹۱۵۳۴۳۱
۳جمهوری آذربایجان۸۳۲۳۲۴۲۲۲۱۱
۴تیم ملی فوتسال مراکش۹۳۲۴۲۶۲۵۱۱۱

* جمهوری آذربایجان – اسپانیا / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

جمهوری آذربایجان و اسپانیا در دیداری جذاب امشب به مصاف هم می‌روند. دو تیم پیروز شب نخست این گروه در حالی به مصاف هم می‌روند که برای صعود مطمئن به دنبال پیروزی در این دیدار هستند. هرچند به نظر نمی‌رسد اسپانیا برای برتری مشکلی داشته باشد، اما نباید از قدرت و تیزهوشی بازیکنان جمهوری آذربایجان هم به سادگی گذشت. این دو تیم تاکنون ۳ بار به مصاف هم رفته‌اند که در هر ۳ دیدار اسپانیا به برتری دست پیدا کرده‌است. ۱۸ گل‌زده در مقابل ۷ گل‌خورده نشان از برتری مطلق اسپانیا در دیدارهای گذشته دارد. شاید بهترین نتیجه برای ما برد اسپانیا باشد، اما احتمال نتیجه مساوی را هم نباید دور از ذهن دانست.

* ایران – مراکش / ساعت ۲۰:۰۰ (۰۵:۳۰ به وقت تهران)

قهرمان آسیا در دومین دیدار خود باید به مصاف قهرمان آفریقا برود. شاید در نگاه اول مراکش حریف آسانی برای بازیکنان تیم کشورمان باشد، اما وقتی به نتایج دیدارهای تدارکاتی این تیم نگاه می‌کنیم می‌بینیم نباید این تیم را دست کم گرفت. اما مراکش در دیدار نخست تیمی مقتدر نشان نداد و اگر مربیان و بازیکنان کشورمان از اشتباهات بازی نخست درس گرفته باشند، می‌توان به بردی پرگل امیدوار بود. بردی که به بالا بردن روحیه تیمی ما، کمک شایانی خواهد کرد. و در صورت باخت احتمالی در دیدار سوم برای صعود ما از این گروه بسیار حیاتی است. ایران که در غیاب قدرت بهادری مصدوم به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند، نباید از ضد حملات مراکش به سادگی چشم‌پوشی کند. ایران و مراکش تنها یک بار با یکدیگر روبرو شده‌اند که آن هم به جام‌جهانی گذشته بر می‌گردد. دیداری که با پیروزی سخت ۲ بر ۱ ما همراه بوده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.