کد خبر : 76043
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1395 - 12:32
-

محمدی مثل بازی با ما گلری کند، آذربایجان کاری نمی‌تواند بکند/ سپهر مقابل اسپانیا نایستاد تعجب کردم!

محمدی مثل بازی با ما گلری کند، آذربایجان کاری نمی‌تواند بکند/ سپهر مقابل اسپانیا نایستاد تعجب کردم!

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: الحمدالله با شرایطی که بر تیم‌ملی حکمفرما بوده با یک باخت و یک برد، برای بازی روز آخر دور گروهی با آذربایجان شانس صعود داریم که از ته دل آرزو می‌کنیم به این مهم دست پیدا کنیم. وی افزود: شرایط

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: الحمدالله با شرایطی که بر تیم‌ملی حکمفرما بوده با یک باخت و یک برد، برای بازی روز آخر دور گروهی با آذربایجان شانس صعود داریم که از ته دل آرزو می‌کنیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: شرایط طوری بود که تیم‌ملی آن‌طور که باید و شاید جلوی اسپانیا بازی نکرد چون برای همچین رویدادی باید تدارک بیشتری دیده می‌شد که نشد. به افتخاری هم گفته بودیم که تیم‌ملی به بازی‌های سنگین‌تر از این‌ها احتیاج دارد که فقدان آن خودش را برابر اسپانیا نشان داد.

مالک باشگاه دبیری با اشاره به بازی با مراکش نیز تصریح کرد: مراکش را هم بهتر می‌توانستیم ببریم. مشکل دفاعی در کار ما مشهود بود که قطعا کادر فنی به فکر چاره‌ای برای آن خواهد بود. اگر این دو بازی اول را به عنوان بازی تدارکاتی در نظر بگیریم تیم‌ملی ما انشاالله باید از بازی با آذربایجان شایستگی خود را به مراتب از این بالاتر نشان دهد چراکه همه از این تیم حمایت می‌کنیم و برای ما مجال مناسبی است.

دبیری با اشاره به محرومیت صمیمی به توانایی‌های سپهر محمدی اشاره کرده و گفت: اینکه دو گلر را بردند ریسک بزرگی کردند که آقای ناظم‌الشریعه تصمیم‌گیرنده است و ما هم آرزوی موفقیت می‌کنیم. اما هر سه گلر ما جزو آماده‌ترین‌ها بودند. به نظر من سپهر محمدی بسیار آماده است و اصلا اینکه جلوی اسپانیا او درون دروازه نایستاد متعجب شدم؛ شاید ربط به تمرینات داخل اردو داشت که کادر چنین تصمیمی گرفت.

وی افزود: سپهر همان گلری که جلوی ما در اصفهان بود باشد، آذربایجان را راحت می‌بریم اما باید احتیاط کند که آسیب نبیند به هر حال گلر دیگری بر روی نیمکت نیست و ریسک بالاست. فوتسال ما استحقاق حضور در میان سه تیم برتر جهان را دارد و این راه با عبور از آذربایجان هموار خواهد شد.

مالک باشگاه دبیری با بیان اینکه ناظم‌الشریعه نباید از خواسته‌هایش کوتاه بیاید، متذکر شد: کادرفنی برای اینکه به مشکل نخورد باید خواسته‌هایش را محکم‌تر می‌خواست و همین که فدراسیون گفت سکوت کند، خاموش نمی‌شد. یکی از فاکتورهای خدمت این است که خواسته‌های به حقت را بگویی و نگران هیچ چیز نباشی؛ حالا نه به شکل کیروش اما خواسته را عنوان کرد.

وی به وضعیت تیمش در تعطیلات لیگ اشاره کرده و گفت: ما چهار بازی سخت فصل را انجام دادیم و توقع داشتیم بیشتر از شش امتیاز و یا حتی ۷ و یا ۹ امتیاز بگیریم. دو بازی داخل خانه را بردیم و دو خارج خانه را باختیم. تیم ما در تعطیلات به خواست کادر فنی در همین تبریز فشرده تمرین کرده و انشاالله با اضافه شدن حمید احمدی به جلو خواهیم رفت.

افشین دبیری در خاتمه متذکر شد: هر تیمی در لیگ امسال انگیزه دارد و می‌تواند پیروز شود بنابراین سایر رقبای خود را در ادامه دست کم نخواهیم گرفت و می‌رویم تا انشاالله همان دبیری همیشگی و مورد پسند مردم و هواداران تبریزی شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

درود به شرفت آقای دبیری
آقای ناظم الشریعه همه فهمیدن سپهر باید تو گل باشه به غیر از شما بابا برا آبرو کشور هم شده دست از رفیق بازی بر دار

نام ... شنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

اقای دبیری پناه به حدا میبرم از دست رفیق بازیای بعضی ها خداروشکر میکنم که شما به حق حرف زدین درود بر ذات پاکت