کد خبر : 75996
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1395 - 0:16
-

نگاهی به بازی‌های روز هفتم / چه تیم‌هایی همسفر تزارها خواهند شد؟

نگاهی به بازی‌های روز هفتم / چه تیم‌هایی همسفر تزارها خواهند شد؟
تکلیف گروه‌های A و B جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا امشب با برگزاری دیداهای هم‌زمان روشن خواهد شد و ۳ تیم دیگر صعود کننده از این گروه‌ها معلوم می‌شوند. با هم نگاهی خواهیم انداخت به بازی‌ها امشب:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تکلیف گروه‌های A و B جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا امشب با برگزاری دیداهای هم‌زمان روشن خواهد شد و ۳ تیم دیگر صعود کننده از این گروه‌ها معلوم می‌شوند. با هم نگاهی خواهیم انداخت به بازی‌ها امشب:

شب  هفتم جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا (۱۷ سپتامبر / ۲۷ شهریور):

گروه A:

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱پرتغال۱۳۹۳۱۵۱۱۹۳۲۳۰
۲تیم ملی فوتسال کلمبیا۱۶۹۳۴۳۷۲۹۸۳۰
۳تیم ملی فوتسال پاناما۱۴۸۰۶۶۰۴۷۱۳۲۴
۴تیم ملی فوتسال ازبکستان۱۶۷۳۶۵۰۴۷۳۲۴

* پاناما – کلمبیا / ساعت ۲۰:۰۰ (۰۵:۳۰ به وقت تهران)

پاناما و کلمبیا در آخرین شب از بازی‌ها گروه A، در حالی به مصاف هم می‌روند که هر کدام برای صعودی بی‌دردسر به فکر برد در این دیدار حساس هستند. کلمبیای میزبان با ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد و پاناما با ۳ امتیاز در رده دوم گروه است. پاناما درصورتی که برای تساوی به میدان بیاید مطمئنا با مجازات سختی از سوی کلمبیا مواجه می‌شود و از سویی اگر کلمبیا دست به حملات احساسی بزند مانند بازی با ازبکستان باید منتظر ضدحملات پاناما باشد. بنظر نمی‌رسد شاهد بازی جذاب از سوی دو تیم باشیم و مربیان با اتخاذ تاکتیکی مناسب بیشتر به دنیال استفاده از اشتباهات حریف برای رسیدن به گل خواهند بود. این دو تیم یکبار با یکدگیر رو در رو شده‌اند که در آن بازی کلمبیا ۳ بر ۲ به برتری دست پیدا کرده‌است.

* پرتغال – ازبکستان / ساعت ۲۰:۰۰ (۰۵:۳۰ به وقت تهران)

ریکاردینیو و یارانش در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی خود باید به مصاف ازبکستان بروند. پرتغال با ۴ امتیاز خیالش از بابت صعود تا حد زیادی راحت است چرا که اگر تحت هر شرایطی در جایگاه سوم گروه A نیز قرار بگیرد با ۴ امتیازی که دارد می‌تواند به جمع ۱۶ تیم صعود کند. از سویی دیگر ازبکستان برای اینکه بتواند به یک‌هشتم نهایی صعود کند نیاز به ۳ امتیاز کامل این مسابقه دارد. اما به نظر نمی‌رسد که کار پرتغال سخت باشد و به احتمال زیاد با یک پیروزی آسان این بازی را به نفع خود تمام خواهد کرد. این دو تیم تاکنون ۳ دیدار برابر هم انجام داده‌اند که در هر سه دیدار پرتغال به برتری دست یافته است. آخرین دیدار دو تیم نیز پیش از جام‌جهانی انجام شده است که در آن پرتغال به برتری ۵ بر یک رسیده‌است.

 

گروه B:

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم ملی فوتسال تایلند۲۱۱۶۲۳۱۴۹۴۵۱۰۴۵۰
۲روسیه۸۷۱۰۳۹۱۱۲۸۲۲
۳تیم ملی فوتسال مصر۹۴۱۴۲۳۲۷۱۳
۴تیم ملی فوتسال کوبا۹۴۱۴۲۹۳۴۱۳

* مصر – تایلند / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

دیدار تایلند و مصر را می‌توان فینال این گروه نامید. جایی که هر دو تیم با ۳ امتیاز و تفاضل گل +۱ و بدلیل اختلاف در گل‌زده در جایگاه دوم و سوم قرار دارند و بدنبال صعود به همراه روسیه از این گروه هستند. تایلند در دو بازی قبلی خود تیمی فرصت‌طلب، جسور و هجومی نشان داد و از سویی مصر در دو بازی خود دو چهره متفاوت داشت. در بازی نخست گل‌زن و هجومی و در بازی دوم خنثی و اسیر حملات روسیه. مصر برای صعود تنها یک راه دارد و آنهم برتری مقابل تایلند است. پس با اتکا به قدرت عتاصر هجومی خود در پی باز کردن دروازه نماینده آسیا خواهد بود. این همان چیزی‌ست که تایلند می‌خواهد. تایلند در دیدار برابر ایران و روسیه نشان داد به خوبی از ضد حملات استفاده می‌کند و برای آن‌ها برنامه دارد. در صورت تساوی تایلند صعود می‌کند و به احتمال بالا مصر نیز با کسب ۴ امتیاز در جمع تیم‌های سوم برتر به دور بعدی قدم خواهد گذاشت. این دو تیم ۴ دیدار با یکدیگر کرده‌اند که سهم مصر دو برد و سهم تایلند یک برد بوده‌است. یک بازی نیز به تساوی رسیده است.

* روسیه – کوبا / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

ساده‌ترین بازی روسیه در این دور از بازی‌ها همین بازی با کوبا است. بازی که می‌تواند حکم آقای گلی ادر لیما را برای دومین دوره پیاپی امضا کند. لیما که در حال حاضر با ۴ گل در رده دوم جدول گل‌زنان است امیدوار است امشب به آمار گل‌های خود اضافه کند تا با خیال راحت ادامه مسابقات را جلو برود. روسیه صعودش قطعی شده‌است و دوست دارد جشن صعود خود را با یک پیروزی پرگل مقابل کوبا تکمیل کند. این دو تیم در جام‌جهانی ۲۰۰۸ هم با یکدیگر بازی کردند که روسیه در آن دیدار به برتری ۱۰ بر ۵ دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.