کد خبر : 76148
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 14:14
-

شمس: تیم‌ملی می‌تواند به جمع ۴ تیم برتر جهان صعود کند/ اعتماد به نفس با شکست مراکش بازگشته است

شمس: تیم‌ملی می‌تواند به جمع ۴ تیم برتر جهان صعود کند/ اعتماد به نفس با شکست مراکش بازگشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی کشورمان که در مسابقات جام‌جهانی فوتسال در کلمبیا شرکت کرده در اولین دیدارش برابر تیم قدرتمند اسپانیا شکست خورد و در دومین دیدار از سد مراکش گذشت. ملی‌پوشان فوتسال ایران بامداد فردا در آخرین بازی دور گروهی به مصاف آذربایجان می‌روند و در صورت پیروزی در این دیدار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی کشورمان که در مسابقات جام‌جهانی فوتسال در کلمبیا شرکت کرده در اولین دیدارش برابر تیم قدرتمند اسپانیا شکست خورد و در دومین دیدار از سد مراکش گذشت. ملی‌پوشان فوتسال ایران بامداد فردا در آخرین بازی دور گروهی به مصاف آذربایجان می‌روند و در صورت پیروزی در این دیدار به دور بعد رقابت‌ها صعود می‌کنند.

حسین شمس در مورد عملکرد تیم‌ملی فوتسال در دو بازی اول در جام‌جهانی کلمبیا گفت: تیم‌ملی در بازی اول نتیجه‌ای غیرقابل تصور در مقابل اسپانیا کسب کرد. فوتسال ما در سطح پایین‌تری از اسپانیا قرار دارد اما فاصله ما به حدی نیست که با ۵ گل از این تیم شکست بخوریم. اما ملی‌پوشان در بازی دوم جبران کردند و با پیروزی در مقابل مراکش اعتماد به نفس از دست رفته را به دست آوردند.

وی در خصوص آخرین دیدار تیم‌ملی در دور گروهی رقابت‌ها مقابل آذربایجان بیان کرد: سطح فوتسال آذربایجان به مراتب پایین‌تر از ایران است و اگر ملی‌پوشان در این دیدار بتوانند بازی همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند به راحتی می‌توانیم از سد آذربایجان عبور کنیم و به دور بعد رقابت‌ها صعود کنیم.

شمس در رابطه با این مساله که در صورت صعود، ایران به دور بعد رقابت‌ها باید با چه تیمی بازی کند افزود: تیم‌ملی اگر موفق شود آذربایجان را شکست دهد قطعا به عنوان تیم دوم از این گروه صعود می کند و باید به مصاف تایلند برود. به نظر من قرعه خوبی در انتظار ایران است و بازی با تایلند از هر جهت به نفع تیم‌ملی است. تایلند یک تیم آسیایی است که ما کاملا با شیوه بازی این تیم آشنایی داریم و ضمن اینکه چندین بار موفق شدیم تایلندی‌ها را شکست دهیم.

وی افزود: تیم‌ملی در صورت برد در برابر تایلند در دور بعد رقابت‌ها به یکی از دو تیم کلمبیا یا پرتغال می‌خورد که این دو تیم هم نمی‌توانند حریف سرسختی برای ایران باشند. تیم‌ملی اگر بتواند بازی خوبی به نمایش بگذرد می‌تواند به راحتی به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی صعود کند.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در مورد وضعیت این تیم در رقابت‌های لیگ فوتسال گفت: ما هر روز تمرینات خودمان را به صورت منظم برگزار می‌کنیم و در روز‌های آینده یک بازیکن برزیلی هم به جمع ما اضافه می‌شود و قصد داریم یک بازیکن برزیلی دیگر را هم به تیم اضافه کنیم و با این دو بازیکن خارجی با قدرت در لیگ کارمان را ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

واقعا این آدم خیلی دل بزرگی داره فقط داره تیم ملی رو حمایت می کنه با بدرقه به موقعش با مصاحبه های مثبت بدلیل این هم خدا داره بزرگش میکنه