کد خبر : 76228
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - 10:46
-

شمسایی:بازیکنان ایران از اسم برزیل نترسند، پیروزی دور از دسترس نیست/ به زمین مسابقه بروند و بجنگند

شمسایی:بازیکنان ایران از اسم برزیل نترسند، پیروزی دور از دسترس نیست/ به زمین مسابقه بروند و  بجنگند
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان از نام برزیل نترسند ، مقابل این تیم می‌توانند به پیروزی برسند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان از نام برزیل نترسند مقابل این تیم می‌توانند به پیروزی برسند.
وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی تیم ملی فوتسال مقابل آذربایجان و رویارویی شاگردان ناظم الشریعه در مرحله یک هشتم نهایی با برزیل اظهار داشت: من در مورد مسائل فنی بازی با آذربایجان صحبت نمی‌کنم چرا که اگر بخواهیم بیرون گود بنشینیم و بگوییم لنگش کن ساده است. به هر حال این اتفاق رخ داده است و ما باید با برزیل بازی کنیم.

وی ادامه داد: روزی ایویچ می‌گفت اگر ما صد بار با آلمان بازی کنیم شاید فقط یک بار بتوانیم این تیم را شکست دهیم و آن یک بار شاید در جام جهانی باشد به هر حال ما بازی بسیار دشواری مقابل برزیل داریم. بازی در مرحله حذفی همواره سخت است. حتی اگر با تیم‌های ضعیف هم بازی داشته باشیم چون احتمال حذف شدن وجود دارد استرس‌زاست.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: من یک پیغام برای بازیکنان ایرانی دارم و آن اینکه بازیکنان باید بدانند که بالاتر از سیاهی رنگی نیست به زمین مسابقه بروند و بجنگند. چیزی برای از دست دادن نداریم و باید تمام تلاش خود را انجام بدهند. پیروزی مقابل برزیل دور از دسترس نیست. فکر نکنید که حالا برزیل با خیالی راحت به مصاف ما می‌آید. آنها هم شرایط خاص خود را دارند.

شمسایی افزود: برزیل تاکنون مقابل تیم سرسختی قرار نگرفته و در مرحله گروهی بازی‌های آسانی داشت. حالا باید مقابل ایران قرار بگیرد میانگین سنی برزیلی‌ها بالاست و اگر بازیکنان ایران از اسم برزیل نترسند می‌توانند موفق باشند. ما تاکنون دو بار مقابل برزیل مساوی کرده‌ایم یک بار زمانی که انصاری فرد سرمربی تیم بود که به نتیجه ۴ -۴ دست یافتیم و یک بار هم زمان سرمربیگری حسین شمس . در هر دو بار ما چون نترسیدیم و بازی خود را کردیم توانستیم امتیاز بگیریم.

وی افزود: در آخرین باری هم که در مسابقات گرند پریکس که ناظم الشریعه سرمربی ما بود مقابل ۱۲ هزار تماشاگر برزیلی ۴ بر ۳ باختیم که می‌توانستیم در آن بازی پیروز هم شویم. به نظرم امسال برزیل نشانی از قهرمانی ندارد فقط من یک توصیه برادرانه به کادر فنی تیم ملی می‌کنم و آن اینکه مراقت ضربات ایستگاهی تیم ملی برزیل باشند چرا که ای تیم برنامه‌های بسیار ویژه‌ای برای این ضربات دارد.

انتهای پیام/ر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

از نظر منطق ورزش اون هم با این شرایط تدارکات و البته ضعف خودمون و بدشانسی در قرعه و بازی خیلی امید ندارم
دوست داشتم با ۴ برد و یک باخت حداقل به نیمه نهایی برسیم و حتی سوم بشیم چون شدنی بود ولی بردن اسپانیا و برزیل یک مقدار زیادی بعیده

محمد دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

با سلام
آقای شمسایی ببخشید یعنی اکراین به اندازه آذربایجان و مراکشم نیس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱ فکر نمی کنین زیادی جو گیر شدیدن حتی زمانه خودتونم جلوی برزیل حرفی واسه گفتن نداشتین بازیای شمارم یادمون نرفته فقط یک کار بیشتر مگه بلد بودین پشتتونو می کردین به بازیکن حریف دیگه!!!!!!!!!!۱۱ حالا اینقد بزرگ شدین که راجع به فالکائو و برزیل حرف می زنین و نظر می دین؟!!!!!!!!!!!!!!!!! خود شما مگه چطوری آقای گل شدیدن با بازیهای یک طرفه تو آسیا و تیمایی که هیچ اثری از فوتسال در بینشون ما ندیدیم.

امین دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

وای به حال تو که به شمسایی هم رحم نمیکنی

محمد دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

با سلام
اگه یه جلسه سالن میرفتی واسه تماشا حالا بازی پیش کش الان منظورمو درک می کردی

امین دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

تو فعلا به منافعت برس
وای به حال کفتارصفتانی که آروزی باخت این تیم رو داشتن

نام ... دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

تو فعلا پنجشنبه بشین گل های برزیل رو بشمار

امین سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

کی با تو بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حاتمی دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

ازیکطرف داری سطح توقعات رابالامیبری تاهمه بگن اگرشمسایی بودچکارا که نمیکردیم ازیکطرف بنظر توصیه هات به سنگ سفیدی وطیبی مقابل آذربایجان مشهودبودوالا چندبارطیبی اگرمیخواست ماروبرنده میکردوبعدگل مساوی هم شادی نکرد.وای به آن روزی که دست مافیاروشوداگرهم نشودچوب خداهست.

نام ... دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

اول شمسایی رو خراب کردن ، حالا نوبت ناظم الشریعه هست ، حقتون به حسین شمس

msn سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۲۹

باور کنید تیم فوتسال ما ۵ تا به این ایران میزنه . اصلا یه دریبل زن قهار نداریم همش پاسه . کجایی حیدریان