کد خبر : 76438
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 19:36
-

دبیری:برزیل قابل شکست دادن است

دبیری:برزیل قابل شکست دادن است
قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: برزیل تیم شکست‌ناپذیری نیست و می‌توان این تیم را شکست داد و تیم ایران سابقه مساوی کردن با این تیم را داشته و سال گذشته هم در مسابقات جایزه بزرگ با نتیجه نزدیک 4 بر 3 مغلوب برزیل شده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: انتظار این بود تیم ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال به عنوان تیم دوم صعود کند و راه همواری تا مرحله نیمه نهایی پیش‌رو داشت و می‌توانست بعد از مدت‌ها بین چهار تیم جهان قرار گیرد.

وی در مورد حریف مرحله یک‌هشتم نهایی تیم ایران در جام جهانی گفت: برزیل تیم شکست‌ناپذیری نیست و می‌توان این تیم را شکست داد و تیم ایران سابقه مساوی کردن با این تیم را داشته و سال گذشته در مسابقات جایزه بزرگ هم با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ مغلوب برزیل  شده بود.

دبیری گفت: بازی احساسی‌ و یا انتحاری مقابل برزیل می‌تواند عواقب سختی را برای ما داشته باشد و با یک بازی هوشمندانه و با برنامه می‌توان برزیل را شکست داد و نباید نتایج مرحله مقدماتی را معیار قوی بودن تیمی دانسته و مرحله حذفی و بازی با برزیل می‌تواند شروع قدرتمند تیم ایران در این رقابت‌ها باشد.

مدیر عامل سابق باشگاه دبیری تبریز تصریح کرد: در همین جام ملت‌های اروپا تیم پرتغال به سختی از گروه خود صعود کرد و حتی در بازی با مجارستان سه بار تا آستانه حذف پیش رفت، اما از مرحله حذفی چهره دیگری را از این تیم شاهد بودیم که در نهایت به مقام قهرمانی جام ملت ها فوتبال اروپا دست یافت.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

آره خب پرتغال هم تو یورو تیم سوم بالا اومد و رفت قهرمان شد منتها چه ربطی داره به این تیم داغون ما که دفاع و گلر نداره؟ آذربایجان هر لحظه فشار آورد گل زد اسپانیا هر توپی اورد گل زد … اینا رو میگین که روحیه بدین یا ادای حمایت دربیارین فردای باخت بکوبین؟

نام ... پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

دوست دارم الان سکوت نکنی و بازهم مثل کسانی که از فوتسال چیزی بلدن نظر بدی.

نام ... پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۰۲

ایول به این پیش بینی – نشان دادید که واقعا از فوتسال سرشان می شود و کارشناس هستند با وجود این سن کمشان- دمت گرم آقای دبیری