کد خبر : 76425
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 17:21
-

فیفا: ایران باید تاوان سنگینی برای نبردن آذربایجان بپردازد

فیفا: ایران باید تاوان سنگینی برای نبردن آذربایجان بپردازد
سایت رسمی فیفا، مسابقات روز پنجشنبه جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ را بررسی کرده که در این بین کار سختی را برای ایران در تقابل با برزیل پیش‌بینی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گزارشی، مسابقات بامداد فردا (پنجشنبه) جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ را مورد بررسی قرار داده است. در بخشی از این گزارش در ارزیابی بازی حساس ایران – برزیل، آمده است: تیم ملی فوتسال ایران که نتوانست در آخرین بازی‌ مرحله گروهی آذربایجان را شکست دهد، اینک باید تاوان سنگینی برای آن بپردازد چون حالا باید در مرحله یک‌هشتم نهایی با برزیل، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مصاف دهد. این در حالی است که ایران در مرحله گروهی دو برابر سلسائو گل خورده و در طرف دیگر تنها در حدود یک‌سوم برزیل موفق به گلزنی شده است. با این اوصاف کفه ترازو در این تقابل به نفع برزیل سنگینی می‌کند.

این در حالی است که فالکائو مهاجم افسانه‌ای برزیلی‌ها، به عنوان گلزن‌ترین مهاجم تاریخ جام جهانی فوتسال شناخته شده است. این بازیکن که اخیراً اعلام کرده پس از جام جهانی ۲۰۱۶ از بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد، می‌خواهد نخستین کسی باشد که سه بار جام جهانی را فتح کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایران پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲:۴۷

شما باید تاوان پس بدین نه بچه ها شما با کم لطفی برین خجالت بکشین

ناشناس پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۵:۰۸

بردیم