کد خبر : 76339
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 9:34
-

تحلیل سایت فوتسال فوکوس از حضور سفال منش در کانادا

تحلیل سایت فوتسال فوکوس  از حضور سفال منش در کانادا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایتهای خبری معتبر فوتسال چهان از حضور سفال منش در کانادا خبردادند. سایت فوتسال فوکوس در این خصوص خبر داد که مدرس آسیا و مربی ایرانی با عقد قرارداد رسما بعنوان سرمربی تیم فوتسال کلاب تورنتو ومدیر فنی باشگاه آغاز به کارنمود.سفال منش در این رابطه اظهارکرد:چهل و پنج روز از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایتهای خبری معتبر فوتسال چهان از حضور سفال منش در کانادا خبردادند. سایت فوتسال فوکوس در این خصوص خبر داد که مدرس آسیا و مربی ایرانی با عقد قرارداد رسما بعنوان سرمربی تیم فوتسال کلاب تورنتو ومدیر فنی باشگاه آغاز به کارنمود.سفال منش در این رابطه اظهارکرد:چهل و پنج روز از حضورم در کانادا میگذرد ، جلسات متعددی دراین مدت با مسوولین باشگاه برگزار کردیم که در مجموع به توافق نهایی رسیدیم تا با این مجموعه همکاری کنم .  این باشگاه بهترین و معتبرتربن  آکادمی فوتسال در قاره آمریکا است که از سال ۲۰۱۰ رسما فعالیت خودرا آغاز نموده و بعنوان یک آکادمی حرفه ای فوتسال در ۹ رده تیمی فعالیت نموده و در تعامل نزدیک با باشگاه بارسلونای اسپانیا است.حضور من بعنوان سرمربی تیم بزرگسالان و مدیرفنی تیمهای رده مختلف خواهد بود که باطرح و برنامه ریزی که برای آنها تدوین نمودم امیدوار هستیم در تمامی سطوح شاهد موفقیت برای این مجموعه باشیم .

وی همچنین از افتتاح اولین کلینیک تخصصی آموزشی با مشورت گرفتن از ونانسیو لوپز  در قاره آمریکا در این باشگاه خبرداد و اذعان کرد : طرح جامع آموزشی را شروع کردیم که با استفاده از امکانات باشگاه بتوانیم شاهد حضور مربیان برای شرکت  در دوره های مربیگری و کارگاههای آموزشی باشیم که مورد استقبال مسوولین فدراسیون فوتبال و شهرهای مختلف کانادا قرار گرفت و درخواست دو کلاس در اواخر سپتامبر و اواسط اکتبر میتواند شروعی برای کلینیک آموزشی باشد. جلسه با مسوولین فدراسیون فوتبال با هدف طرح توسعه – تیمهای ملی و …، حضور در لیگ ملی فوتسال مشترکا با آمریکا  در ماه نوامبر  ،جضور در جام باشگاههای کونکاکاف ،  اردوی اسپانیا با تعامل با بارسلونا  و ایران با تعامل با باشگاه دانشگاه آزاد ، ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران و کمیته فوتسال نیز از دیگر برنامه های سفال منش در طول مدت حضورش در کانادا خواهد بود.

سفال منش با بیان اینکه نماینده خانواده فوتسال ایران در اینجا هستم ادامه داد : افتخار میکنم که بعنوان یک ایرانی در اینجا حضور دارم ، اعتبار فوتسال ایران دردنیا ازدید هیچکس پوشیده نیست که نتیجه سالها تلاش مسوولین،مربیان ، مدرسین ، بازیکنان، اصحاب رسانه و تمامی زحمتکشان این خانواده میباشد که با حضور ایران در جمع ۴ تیم برتر دنیا در این جام جهانی تکمیل کننده این روند موفقیتها خواهد بود. حمایت وظیفه و دعای خیر بدرقه راه بچه ها در ادامه راه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.