کد خبر : 76602
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1395 - 13:10
-

سهم ارزنده حسن‌زاده در صعود ایران به یک چهارم نهایی

سهم ارزنده حسن‌زاده در صعود ایران به یک چهارم نهایی
علی اصغر حسن‌زاده با ارائه یک بازی تاثیرگذار و کم نقص در کنار بازی خوب تمامی ملی‌پوشان تیم کشورمان را به دیدار یک چهارم نهایی فرستاد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده که در جام‌جهانی کلمبیا تکیه‌گاه اصلی ناظم‌الشریعه بوده و حتی در مباحث فنی هم علنا ورود می‌کرد، علیرغم اینکه در بازی‌های گروهی چندان خوب نبود و در جریان بازی از پنالتی گل زد و پنالتی هم خراب کرد، در بازی برزیل اما چهره ویژه‌ای را از توانایی‌های خود به نمایش گذاشت.

او که در دور گروهی به خاطر اینکه بار تیم ملی را بر روی دوش خود احساس می کرد، استرس داشت و اشتباه مرگباری مقابل آذربایجان انجام داد تا ایران حریف برزیلی شود که تبدیل به مجالی برای جبران برای شماره ۷ ایران شد.

وی که در بازی با برزیل تایم بازی‌اش کمتر شد تا به کشاورز، طیبی، سنگ‌سفیدی و کاظمی بیشتر بازی برسد، در هر زمان که وارد بازی شد همان بازیکن تاثیرگذار همیشگی شد تا جایی که یک گل سرنوشت ساز و یه پنالتی مهم را هم تبدیل به گل کرد.

برای حسن‌زاده که رابطه خوبی هم با رسانه‌ها (به جز رسانه‌های تصویری) ندارد، نوشتیم که خوب کار نکرد و تیم‌ملی ما را به دیدار با برزیل فرستاد اما عملکرد فوق‌العاده وی برابر برزیل و جبران مافات وی نیز چیزی نبود که از آن بگذریم و تیتر این بازی را به زحمتی که برای تیم‌ملی کشید، اختصاص دادیم.

فوتسال ایران چنین حسن‌زاده‌ای را انتظار دارد و دوست داریم تا حسن‌زاده همیشه همچون این بازی باشد که اگر اینطور باشد قطعا تا مراحل بالاتر هم خواهیم رفت.

در پایان تاکید می‌کنیم که همه تیم‌ملی برای شکست برزیل زحمت کشید و درخشش حسین طیبی که ترس از برزیل را از تن بازیکنان ایرانی ریخت، کشاورز که تاثیرگذاری تجربه و بازی قدرتمندانه پاورپلی‌اش را به رخ کشید، کاظمی که توپ‌ربایی‌های عالی و گلزنی‌اش برزیل را محتاط‌تر کرد و … را فراموش نمی‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز فوتسال قم پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

سلام عشق است علی اصغر حسن زاده که یکی از اسطوره های فوتسال ایران است