کد خبر : 76623
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1395 - 15:46
-

شمسایی: خدا می‌خواست ایران برزیل را ببرد/ از خداحافظی فالکائو خوشحال نیستم

شمسایی: خدا می‌خواست ایران برزیل را ببرد/ از خداحافظی فالکائو خوشحال نیستم
کاپیتان پیشین تیم‌ملی فوتسال کشورمان گفت: از خداحافظی فالکائو خوشحال نیستم اما از این خوشحالم که رکورد یک ایرانی دست‌نخورده باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی، در خصوص پیروزی تاریخی تیم‌ملی فوتسال کشورمان مقابل برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام‍جهانی اظهار داشت: وقتی قرار باشد غیرت ایرانی خودش را نشان بدهد این کار را می‌کند. زمانی که فالکائو با پشت پا به تیم ما گل زد به غرور همه ایرانی‌ها برخورد و بچه‌های ما توانستند با غرور و غیرت بالا برزیل را شکست بدهند.

وی ادامه داد: درست است که تیم برزیل پیر بود اما مهم این است که ما توانستیم برزیل را ببریم، حالا فرقی هم نمی‌کند که تیم پیرمردهای برزیل بوده یا تیم کودکان‌شان. مهم تاریخ‌سازی بچه‌های ما بود.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: وقتی رو به بازی پنج‌نفره آوردیم به بهترین شکل این کار را انجام دادیم و دو بار توانستیم دروازه برزیل بزرگ را با این تاکتیک باز کنیم. به نظر من خدا می‌خواست ایران برزیل را ببرد.

شمسایی در مورد اینکه با خداحافظی فالکائو از تیم ملی این بازیکن نتوانست به رکورد ۳۹۲ گل ملی او دست پیدا کند، گفت: خوشحالم که بعد از باخت مقابل ایران فالکائو از تیم ملی خداحافظی کرد. من از سال ۲۰۱۲ که از تیم‌ملی خداحافظی کردم دیگر نتواستم گل ملی بزنم ولی فالکائو ۴ سال بیشتر از من بازی کرد تا به رکوردم برسد ولی خدا نخواست این اتفاق رخ بدهد.

وی تصریح کرد: همه دنیا می‌گفتند برزیل ایران را شکست می‌دهد اما خدا خندید تا تیم ما برنده این بازی باشد. من از خداحافظی فالکائو خوشحال نیستم اما از این خوشحالم که رکورد یک ایرانی دست نخورده باقی ماند.

کاپیتان پیشین تیم‌ملی کشورمان افزود: روز خداحافظی محمدرضا حیدریان از فوتسال را کاملا به یاد دارم و دیدم که چطور تمام سالن برای او سنگ تمام گذاشتند. با کاری که بازیکنان ما برای فالکائو انجام دادند او فهمید که ایرانی‌ها چقدر انسان‌های بزرگ را دوست دارند.

شمسایی در واکنش به تبریک مهدی تاج به او هم اظهار داشت: از تاج تشکر می‌کنم که هوای فوتبالی‌ها را دارد، امیدوارم او با قدرت کارش را انجام بدهد. فقط این را بگویم که بازیکنان تیم ملی فوتسال به خاطر شکست دادن برزیل سزاوار هر پاداشی هستند.

منبع: میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

جون مادرت تو خودتو با فالکاعو مقایسه نکن

. پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

چقد تو نظر میدی داعشی

محمد پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

مثل این میمونه بخوای پرایدو با لامبورگینی مقایسه کنی مگه داریم مگه میشه؟؟؟!!!

فرهاد پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

خوب به سلامتی ی چیزی علم کردی که افتخارآفرینی تیم ملی فوتسال را کمرنگ کنی. دست بردار آقای سمسایی. ی کم خوب باش. اگه این تیم پیرمردها بود ی نگاه به شناسنامه خودت بنداز ببین تا کی دست از سر فوتسال ملی برنمیداشتی و میخواستی بازی کنی پیرمرد

حاتمی پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

باگفتن پیرمردهای برزیل وگلهای ایران درپاورپلی میخای کارمربیان راکمرنگ کنی…

هادی پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

چقدر متکبری تو.ببین تو به کی گل زدی اون به کجا،امیدوارم امثالی مثل تو دیگه در تیم ملی وجود نداشته باشن ،تورو هم صداوسیما برای منافع سیاسی علم کرده