کد خبر : 76669
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 - 15:37
-

ابطحی:شاید دیگر نتوانیم برزیل را ببریم/برزیلی‌ها باخت به ایران را فراموش نمی‌کنند/ برنامه تیم پاراگوئه را به‌هم ریختیم

ابطحی:شاید دیگر نتوانیم برزیل را ببریم/برزیلی‌ها باخت به ایران را فراموش نمی‌کنند/ برنامه تیم پاراگوئه را به‌هم ریختیم
مربی فوتسال ایران گفت:خوشبختانه فوتسالیست‌های ما شرایط مناسبی دارند و با تجربه بالایی که دارند اسیر غرور نخواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی درخصوص پیروزی باورنکردنی تیم ملی فوتسال برابر برزیل گفت: «شاید چنین اتفاقی در فوتسال کشورمان دیگر اتفاق نیفتد و شاید هم این پیروزی آغاز پیروزی‌های بزرگ تیم ملی فوتسال ایران در دیدارهای بعدی باشد. ما قهرمان ۷ دوره جام‌جهانی فوتسال و بهترین تیم فوتسال جهان را شکست دادیم. ما برزیل با آن همه نام و اعتبارش را در جمع ۱۶ تیم جام‌جهانی حذف کردیم و این شکست همواره در یاد برزیلی‌ها خواهد ماند.»

وی ادامه داد: «ملی‌پوشان فوتسال ایران در حالی برزیل را حذف کردند که در جریان بازی دو بار با اختلاف دو گل از حریف آماده خود عقب بودند و حتی وقتی ۴ بر ۳ عقب افتادند روحیه‌شان را نباختند و با شایستگی بازی را مساوی کردند و در ضربات پنالتی هم برنده شدند. این راه باید ادامه پیدا کند و روزی بشود که ما بهترین تیم فوتسال جهان شویم. این پتانسیل در ساق‌های یکایک فوتسالیست‌های ایرانی وجود دارد و امیدوارم در کلمبیا بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران در ادوار جام‌جهانی رقم بخورد.»

ابطحی خاطرنشان کرد: «باید دست مریزاد به کادرفنی تیم ملی فوتسال و یکایک بازیکنان این تیم گفت که به درستی خواسته‌های مربیان خود را در زمین پیاده کردند. ناظم‌الشریعه سرمربی تیم و اعضای کادرفنی به درستی متوجه شده بودند که چگونه شاگردان خود را به زمین مسابقه بفرستند. آنها کاملا برای ضربات پنالتی برنامه داشتند و به همین دلیل هم برزیل نتوانست در ضربات پنالتی برابر ما موفق باشد. آنها برای تمامی دقایق بازی برنامه داشتند و در دقایقی که تیم گل عقب می‌افتاد به درستی بچه‌ها را کوچ می‌کردند و علت اصلی بازگشت تیم ملی به بازی و جبران گل‌های خورده مربیان تیم و بازیکنان باتجربه بودند.»

مربی فوتسال ایران درباره دیدار با پاراگوئه نیز بیان داشت: «معمولا چنین پیروزی‌هایی باعث غرور بیش از حد تیم می‌شود اما خوشبختانه فوتسالیست‌های ما شرایط مناسبی دارند و با تجربه بالایی که دارند اسیر غرور نخواهند شد. البته مربیان و بازیکنان تیم پاراگوئه که می‌دانستند در دور بعدی به احتمال زیاد با برزیل دیدار دارند، حالا با آمدن تیم ایران برنامه‌شان عوض شده و سعی خواهند کرد که به درستی تیم ملی فوتسال ایران را آنالیز کنند.»

ابطحی تاکید کرد: «ملی‌پوشان فوتسال ایران می‌توانند با ارائه بازی در سطح دیدار با برزیل از سد پاراگوئه بگذرند و به جمع ۴ تیم پایانی بروند. قطعا تیم پاراگوئه با ارائه بازی سراسر دفاعی تلاش می‌کند تا از ضدحملات استفاده کند و با شناختی که از فوتسالیست‌های ایران دارم ما با برنامه‌های متنوعی که داریم می‌توانیم با زدن گل اول حریف را باز کنیم و به گل‌های بعدی نیز برسیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.