کد خبر : 76782
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 15:25
-

شمسایی:با حذف برزیل و ایتالیا ، قهرمانی دور از دسترس نیست

شمسایی:با حذف برزیل و ایتالیا ، قهرمانی دور از دسترس نیست
شمسایی معتقد است می توانیم قهرمان جام جهانی شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با حذف برزیل از رقابت های جام جهانی فوتسال و کنار رفتن فالکائو رقیب وحید شمسایی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران با زدن ۳۹۲ گل اسم خود را در تاریخ این رشته ثبت کرد.همین موضوع بهانه‌ای شد تا دقایقی با شمسایی صحبت کنیم و او به سوالات پاسخ داد.

فکر می کردید ایران برزیل را شکست بدهد؟

قبل از بازی اگر از ۱۰ نفر سوال می کردید ۸ نفر برد برزیل را پیش‌بینی می‌کردند و شاید دو نفر هم برا اساس شانس و اقبال اسم ایران را می‌آوردند.بچه‌ها فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و واقعا تاریخ‌ساز شدند.این مایه مباهات است که برای اولین بار توانستیم برزیل را شکست بدهیم و خانواده فوتسال از این برد لذت بردند.امیدوارم ۳ بازی دیگر را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و برای اولین بار قهرمان جهان شویم.

ایران می تواند قهرمان شود؟

دور از دسترس نیست.شما می‌بنید که کلمبیا و ایتالیا که مقام چهارمی و سومی جهان را دارند حذف شدند و برزیل هم اوت شد.کمتر کسی فکر می کرد مصر موفق به شکست ایتالیا شود.الان هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

بازی با پاراگوئه سخت‌تر از بازی با برزیل است؟

هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و چیزی را نمی توان پیش‌بینی کرد.امیدوارم که این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.ما حتی اگر جزو ۴ تیم هم باشیم کار بزرگی انجام دادیم.بازی امشب برای هر دو تیم سخت است و آنها نمی خواهند فرصت حضور در جمع ۴ تیم را از دست بدهند.

با خداحافظی فالکائو رکورد شما دست نخورد.در این زمینه چه صحبتی دارید؟

من از سال ۲۰۱۲ برای تیم ملی بازی نکردم اما فالکائو ۴ سال از من بیشتر بازی کرد.با این حال نام من مهم نیست، مهم این است که این رکورد دست یک ایرانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.