کد خبر : 76685
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 9:59
-

خوراکچی:ایران می‌تواند مثل پرتغال در یورو شود/ امیدوارم عرض‌پیما فینال جام جهانی را سوت نزند

خوراکچی:ایران می‌تواند مثل پرتغال در یورو شود/ امیدوارم عرض‌پیما فینال جام جهانی را سوت نزند
کارشناس فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی فوتسال ایران شرایطی مشابه تیم ملی فوتبال پرتغال در یورو 2016 را دارد که در مرحله گروهی سوم شد و در نهایت به قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص پیروزی تیم فوتسال ایران مقابل برزیل اظهار داشت: من پیش از این دیدار گفته بودم توانایی حذف برزیل را داریم ولی سایرین صحبت‌های من را احساسی و از روی عرق ملی دانستند. دیدید که بچه‌های تیم ملی ما توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند.

وی ادامه داد: اتفاق خوبی بود که با سوم شدن در گروه مجبور شدیم برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی با برزیل بازی کنیم. اگر به جای آذربایجان صعود کرده بودیم و مقابل تایلند قرار می‌گرفتیم یک دیدار معمولی را برده بودیم اما با پیروزی مقابل برزیل تاریخ ساز شدیم و فوتسال جهان هم حساب دیگری روی ما باز خواهد کرد.

کارشناس فوتسال کشورمان در مورد اینکه پیروزی مقابل برزیل باعث غرور بازیکنان خواهد شد یا نه، گفت: بازیکنان تیم ملی به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و با آمادگی کامل و شناخت کامل به مصاف پاراگوئه خواهند رفت. آنها در باد پیروزی مقابل برزیل نمی‌خوابند.

خوراکچی درباره شرایط تیم ملی فوتسال برای دیدار مقابل پاراگوئه عنوان کرد: اگر به جای آذربایجان صعود کرده بودیم باید مقابل پرتغال قرار می‌گرفتیم ولی پاراگوئه حریف بهتری برای ما است و مثل بازی با برزیل، مقابل تیم‌های آمریکای جنوبی شرایط بهتری داریم.

وی در ادامه گفت: دوست دارم با پیروزی مقابل پاراگوئه، در نیمه نهایی به مصاف اسپانیا برویم و بتوانیم شکستی که در دیدار دوستانه مقابل این تیم داشتیم را جبران کنیم. البته خیلی دوست داشتم در فینال به اسپانیا بخوریم ولی شرایط به این شکل پیشرفت.

کارشناس فوتسال کشورمان درخصوص شانس تیم ملی فوتسال برای صعود به فینال خاطر نشان کرد: ما با پیروزی مقابل برزیل نشان دادیم توانایی هرکاری را داریم. تیم ملی فوتسال ایران شرایطی مشابه تیم ملی فوتبال پرتغال در یورو ۲۰۱۶ دارد که در مرحله گروهی سوم شد ولی در نهایت مرحله به مرحله جلو رفت و به قهرمانی رسید. به اعتقاد من توانایی تکرار کاری که پرتغال کرد را در جام جهانی فوتسال داریم.

حوراکچی در پایان با تقدیر از عملکرد نماینده داوری ایران در جام جهانی فوتسال خاطر نشان کرد: جا دارد از وحید عرض‌پیما به عنوان نماینده داوری کشورمان هم تشکر کنم که در کنار تیم ملی فوتسال توانست برای ایران افتخار آفرینی کند. در دیداری که عرض‌پیما برای اسپانیا سوت زد به درستی بازیکن این تیم را اخراج کرد، هرچند سرمربی اسپانیا به قضاوت او معرتض بود ولی تصمیمات داور کشورمان کاملاً درست بود. امیدوارم او در مراحل بعد هم مهم ترین بازی‌ها را سوت بزند ولی به دلیل صعود ایران به فینال نتواند داور دیدار فینال شود و قضاوت بازی رده‌بندی را به او بدهند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.