کد خبر : 76712
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 12:17
دسته‌بندی نشده
-

میرزایی:نباید از دقیقه اول به بینندگان امید الکی می دادم/در ۱۰ دقیقه ابتدایی، حتی به سختی از زمین خود خارج می شدیم

میرزایی:نباید از دقیقه اول به بینندگان امید الکی می دادم/در ۱۰ دقیقه ابتدایی، حتی به سختی از زمین خود خارج می شدیم
گزارشگر دیدار تاریخی ایران و برزیل از شرایط این بازی و گزارشش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گزارشگر فوتبال ایران می گوید که انتظار برد ایران برابر برزیل را نداشته و اما بعد از نمایش خوب بازیکنان با آنها همراه شده است.

مزدک میرزایی از گزارشگران نسل دومی صدا و سیماست که بر خلاف بسیار از هم نسل های خود بیشتر به دنبال گزارشگری بوده و البته این کار را اولویت اول همه گزارشگران می داند.
*گزارش بازی فوتسال ایران و برزیل انتقادات زیادی را در پی داشت. در باره این موضوع صحبت می کنی؟
ما در ۳ بازی قبلی خود ۱۱ گل خورده بودیم و همه فکر می کردیم در این بازی بازنده خواهیم بود. بنابر این من نباید از دقیقه اول بازی به بینندگان امید الکی می دادم. هر چه از جریان بازی گذشت و تیم ما بهتر شد من نیز به گزارش خود هیجان دادم و با سبک دیگری بازی را گزارش کردم. ما در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول حتی به سختی از زمین خود خارج می شدیم و این طبیعی بود که کسی انتظار برد برابر برزیل را نداشته باشد.

*اما این شانس را داشتی تا ایران و استرالیای فوتسال را گزارش کنی.
بازی ایران و ایتالیا هم گزارش کرده بودم که در آخرین لحظات بازی را باختیم و آن بازی نیز بازی بسیار مهمی بود. من حتی زمانی که بازی به ضربات پنالتی رسید نیز خیلی امیدوار نبودم زیرا برزیلی ها از ما شرایط بهتری داشتند اما در نهایت یک اتفاق تاریخی رخ داد و من نیز در دقایق پایانی بازی به نحوی بازی را گزارش کردم که نگران شدم شاید صدای من باعث بیدار شدن مردم شود. هر چه از جریان بازی گذشت من نیز با عملکرد خوب بازیکنان همراه شدم و طبیعی بود که با حملات ایران و ترشح بیشتر آدرنالین در دقایق پایانی سبک گزارش من نیز تغییر کند. در نهایت برد برزیل که در ۲۳ بازی گذشته ۲۱ بار ما را شکست داده بود اتفاق بزرگی بود که باید به همه فوتسالی ها آن را تبریک بگویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

خجالت اوره…تو به عنوان یک گزارشگر وظیفته که گزارش خوب و پرهیجانی ارائه کنی…حالا چه تیم ایران شانس برد داشته باشه چه نداشته باشه…گزارشت افتضاح بود و رسالتت رو درست انجام ندادی…اینکه منتظر بشینی ببینی اخرش چی میشه و بعد گزارشت رو عوض کنی خیلی کار زشتیه اقای محترم…ایشالا ک دیگه گزارش نکنی فوتسال رو

محسن شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

در ضمن بیندگان فوتسال نیازی به امید دادن شما ندارند …چون خودشون به اندازه کافی از فوتسال و تیم ها اگاهی دارند…شما فقط گزارش خوب و بدون پیش داوری ارائه کنی کافیه..که این حداقل وظیفه یک گزارشگره

malek شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

اره دقیقا.یادمه دو جام جهانی قبل ایران روبرو ایتالیا بازی داشت.دقایق اخر بازی جواد خیابانی گریه کرد واقعا گزارشش زیبا.منم با دوستمون موافقم.گزارشگر باید با هیجان گزارش کنه

Ali شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

Gozareshgar yani kasi k yek bazi ya hkabari ro gozareshmide.
ishshon nabayad k gozaresro contorl kone che team e meli hkob bazi kone che bad. Ehsasate shahki hkobe dar gozareshdadan vally ba madom nabayad bazi kone. Ishon dar hkyly az gozreshgarihash masnoie b nazrmiad.
Yek gozareshgare herfeie nabayad natijeh bazi royash tory asar begozarad k tarez gozareshgari lahze b lahze farg konad. Ishon feker mikone k dare baraye bacheha gozaresh mide.

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

شما بهتره یک کم در مورد فوتسال بدونی که اگر یک تیم دفاع میکنه دلیل بر ضعیف بودن نیست جناب گزارشگر فوتسال مثل شطرنجه نه فوتبال متا سفانه شما بیشتر رو مخ بودی تا یک گزارشگر با نگاه ملی

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

اقای مزدک شما نمیدونین که علی صمیمی ۲۵ سالش نیست بلکه ۳۰ سالشه و ۲ سالم شناسنامشو کوچک کرده