کد خبر : 77217
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 15:32
دسته‌بندی نشده
-

اسکورویچ: روملو فقط شادی گل کرد اما داور اخراجش کرد!/ مقابل ایران وابسته به یک بازیکن نیستیم

اسکورویچ: روملو فقط شادی گل کرد اما داور اخراجش کرد!/ مقابل ایران وابسته به یک بازیکن نیستیم
سرمربي روسيه گفت: من ديدم كه روملو پس از گلي كه زد تنها شادي گل انجام داد اما داور او را اخراج كرد چراكه نظر ديگري داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرگئی اسکورویچ پس از برتری ۶ بر ۲ تیمش برابر تیم قدرتمند اسپانیا در کنفرانس خبری اظهار داشت: ما از این نتیجه بسیار خوشحال هستیم. بیش از یک ماه برای شروع جام‌جهانی اردوهای آماده‌سازی برگزار کردیم. ما می دانستیم که همه حریفان ما و حتی اسپانیایی‌ها آماده خواهند بود.

وی افزود: این خیلی خوب بود که هم به لحاظ روحی و هم روانی آماده شدیم و ۱۴بازیکنی در اختیار داشتیم که هر کدام شان می‌توانست دیگری را پوشش دهد و ریتم بازی را برای ما کنترل کند.

سرمربی تیم‌ملی روسیه در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص اینکه چه شد روملو اخراج شد؟ گفت: این اخراج برای من عجیب بود چراکه او تنها یک شادی پس از گل را نشان داد اما داور به من گفت روملو چیزهایی به او گفته که باعث اخراجش شده که من چیزی در کنار زمین متوجه نشدم.

اسکوریچ در خصوص اینکه نبود روملو در بازی بعد با ایران یک فقدان بزرگ است یا خیر؟ تاکید کرد: ما یک تیم هستیم و وابسته به یک نفر نخواهیم بود. ۱۰بازیکن دارم که با تلاش و کوشش خود هر کدام یک روملو برای من هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.