کد خبر : 77049
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 10:03
-

تشکر وزیر ورزش از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی

تشکر وزیر ورزش از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی
محمود گودرزی بعد از صعود ایران به جمع چهار تیم برتر فوتسال جهان در جام جهانی کلمبیا با خادم الشریعه تلفنی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود گودرزی بعد از صعود ایران به جمع چهار تیم برتر فوتسال جهان در جام جهانی کلمبیا با ناظم الشریعه تلفنی صحبت کرد.
محمود گودرزی وزیر ورزش بعد از حضور تیم ملی فوتسال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان با تبریک این موفقیت بزرگ به اعضای تیم ملی و کادرفنی گفت: لیاقت جوانان ورزشکار ایران حضور در رده های بزرگ و نخست جهانی است و از اینکه موجب سربلندی کشور و شادی دل مردم شدید از همه تشکر می کنم.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هم با تقدیر از توجه وزیر ورزش به نتایج تیم ملی و این رشته، شرایط فنی و آمادگی بالای روحی تیم ملی را برای بازی مقابل روسیه در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارش دوشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۳۸

هههههه اینم هروقت ی تیم ورزشی شکوفا میشه خودشو نشون میده که بگه زمان ریاست من ایران فلان افتخار رو افرید. اخه اقای گودرزی شما ی بازی تدارکاتی برای تیم فوتسال نگذاشتی به چه رویی میای تبریک میگی انگار که خیلی زحمت کشیده واسه تیم ملی فوتسال بخدا فقط همت خود بچه ها اونارو جز چهارتیم برد و هیچکدوم از رئسای فدراسیون پشه چیزی بهشون اهمیت نمیدادن نمونش تعطیلی لیگ فوتسال بود.