کد خبر : 77045
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 9:58
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان: نتایج درخشان تیم ملی پاسخ کوبنده ای به انتقادات چشم بسته ی عده ای کج نظر بود

نجاریان: نتایج درخشان تیم ملی پاسخ کوبنده ای به انتقادات چشم بسته ی عده ای کج نظر بود
عضو هيأت رئيسه سازمان ليگ فوتسال كشور نتايج درخشان تيم ملي در جام جهاني فوتسال را پاسخ كوبنده اي به انتقادات چشم بسته ي عده اي كج نظر دانست.

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: نتایج درخشان تیم ملی فوتسال در جام جهانی و حذف قدرت اول دنیا یعنی برزیل و رفتن به جمع ۴ تیم برتر جهان کار بزرگ و تاریخی بود که از بازیکنان با غیرت و متعصب ایرانی برمی آمد و جا دارد از همه آنها به ویژه سرمربی اخلاق مدار تقدیر و تشکر کنم. این موفقیت مرهون تلاش ها و زحمات تک تک مدیران باشگاه ها و مربیان آنهاست.

وی در خصوص اینکه عده ای معتقدند ایران با خوش شانسی تا اینجای کار بالا آماده گفت: به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارم. بنده معتقدم بازی ما برابر برزیل یکی از بی نقص ترین بازیهای تیم ملی فوتسال ایران در ۲ دهه اخیر بود. من این بازی را به بازی تیم ملی فوتبال مان در جام جهانی ۲۰۱۴ برابر آرژانتین تشبیه می کنم که متأسفانه آنجا با بدشانسی بازی را در دقایق پایانی واگذار کردیم اما در فوتسال و مقابل برزیل با شایستگی به آنچه که استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور با بیان اینکه بازی با کشورهای امریکای جنوبی همیشه دشوار بوده، اذعان داشت: شکست برزیل و پاراگوئه و صعود به جمع چهار تیم برتر جهان آن هم پس از ۲۴ سال کار ارزشمندی بود که بدون شک ثمره برنامه ریزی های مدون و برگزاری لیگ منظم فوتسال ماست.

وی با اشاره به انتقاداتی که از برنامه ریزی هیأت رئیسه و سازمان لیگ صورت می گیرد، تصریح کرد: علیرغم همه انتقاداتی که معتقدم غالباً با چشم و گوش بسته صورت می گیرد باید بگویم بنده به عنوان کسی که حدود یک دهه در هیأت رئیسه سازمان لیگ حضور دارم، برنامه ریزی لیگ را منظم تر از خیلی جاهای دیگر می بینم. در فوتبالِ خودمان تنها سه سال است که برنامه کامل لیگ از ابتدا تا انتها مشخص می شود در حالی که ما در فوتسال سالهاست این کار را در برنامه ریزی لحاظ کرده ایم و برنامه کامل لیگ را در ابتدای فصل به باشگاه ها ابلاغ می کنیم.

نجاریان ادامه داد: متأسفانه عده ای با کج نظری هجمه های زیادی را به هیأت رئیسه و سازمان لیگ وارد کردند و حتی پیش بینی می کردند تیم ملی فوتسال با این شرایط حتی از گروه خود هم صعود نمی کند اما حالا که نتایجی دور از انتظار آنها رقم خورده حرفی برای گفتن ندارند. به واقع نتایج درخشان تیم ملی پاسخ کوبنده ای به این افراد بود.

وی با اشاره به شکست اسپانیا برابر روسیه در یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: به شخصه معتقدم رویارویی ایران با روسیه به مراتب بهتر از مسابقه با اسپانیا است چرا که ما همواره در جدال با اسپانیا با استرس ظاهر می شدیم و حتی در دور گروهی شکست بدی را مقابل این تیم پرآوازه متحمل شدیم اما با روسیه بازی های دوستانه زیادی را چه در ایران و چه در خاک روسیه انجام داده ایم که همیشه دیدارهای ما بسیار نزدیک و پایاپای بوده است.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور با ابراز امیدواری به بُرد ایران برابر روسیه و صعود به فینال جام جهانی برای اولین بار گفت: حتی اگر ملی پوشان خدای ناکرده نتوانند در نیمه نهایی به برتری برسند و فینالیست نشوند باز هم چیزی از ارزش های کار بزرگی که تا اینجا انجام داده اند، کم نمی کند چرا که آنها در تورنمنتی به نیمه نهایی رسیده اند که تیم های قدرتمندی چون برزیل، اسپانیا و ایتالیا از دور رقابت ها حذف شده اند.

نجاریان در پایان خاطرنشان کرد: کسب این نتایج ما را به آینده درخشان فوتسال ایران امیدوارتر کرده است. جا دارد مسئولان عالی رتبه کشور تقدیر درخور شأنی را از ملی پوشان انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فونسالی یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

خودمم خواستم بگم کجان اونایی که می خواستن حذف تیم ملیو بهونه کنن تا برنامه ریزیه لیگو زیرسوال ببرن
تعجبم اونجاییه که ما با این برنامه لیگ که به قول بعضیا افتضاح بود قهرمان آسیا شدیم و الانم نیمه نهایی جام جهانی هستیم اوج اقتدار فوتسال کشورمون با این برنامه ریزی لیگ تحقق پیدا کرد
خجالت بکشن