کد خبر : 77188
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 13:57
-

کشاورز:پاراگوئه را در زمین خودش حبس کردیم/ خوشحالم که در روز تاریخی‌ نقش داشتم

کشاورز:پاراگوئه را در زمین خودش حبس کردیم/ خوشحالم که در روز تاریخی‌ نقش داشتم
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما پاراگوئه را در زمین خودش حبس کرده بودیم و واقعا مسحتق پیروزی مقابل این تیم بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه حضور در جمع ۴ تیم برتر جهان و دیدار مقابل روسیه در مرحله نیمه نهایی صحبت هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

چهارمین جام جهانی خود را تجربه کردید و توانستید راهی مرحله نیمه نهایی شوید چه احساسی دارید؟

خیلی خوشحال هستم. خوشحال هستم که در یک روز تاریخی برای ورزش کشورمان و یک روز به یاد ماندنی برای فوتسال کشورمان نقش داشتم و خوشحالیم که توانستیم مردم عزیز کشورمان را خوشحال کنیم.

ابتدا در مورد دیدار مقابل پاراگوئه صحبت کن. این بازی بدجوری گره خورده بود. 

بازی بسیار سختی بود به هر حال بازی حذفی شرایط خاص خود را دارد. پاراگوئه هم تیم خوبی بوده که تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است و این تیم میزبان یعنی کلمبیا را شکست داد. خوشبختانه توانستیم مقابل پاراگونه به برتری برسیم.

توپ و میدان در اختیار ایران بود اما نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند. علت این موضوع چه بود؟ 

در مجموع بازی بسیار سختی بود. نیمه اول بازی پایاپایی بود اما در ادامه بازی توپ و میدان کامل در اختیار ما بود که بارها روی دروازه پاراگوئه خطر ایجاد کردیم و سوار بازی بودیم. پاراگوئه هم به فکر دفاع کردن بود که بتواند کار را به ضربات پنالتی بکشاند که خدا را شکر در ثانیه های پایانی موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

اینکه ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم دلیل بر این نبود که حریف را دست کم گرفته بودیم؟

خیر، فکر نمی‌کنم که تیم پاراگوئه را دست کم گرفته بودیم. آنها تیم بسیار خوبی بودند. خیلی خوب و منطقی دفاع می‌کردند و می‌دانستند که از بازی چه چیزی می‌خواهند. فکر می‌کنم پاراگوئه در این دیدار خیلی خوب و با قدرت نشان داد. اما ما تیم برتر میدان بودیم و بارها و بارها روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردیم. به نظرم باید در وقت قانونی بازی کار را تمام می‌کردیم و به پیروزی می‌رسیدیم. در شبی که کامل پاراگوئه را در زمین خودش حبس کرده بودیم مستحق پیروزی بودیم.

توانستیم در ۲۳ ثانیه پایانی به گل برسیم و شاید این موضوع جای اتفاق تلخی که در جام جهانی ۲۰۰۸ رخ داد و در ۵۱ ثانیه پایانی از ایتالیا گل خوردیم و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماندیم را گرفت. 

بله، واقعا این گونه است. یک روز این اتفاق رخ می‌دهد و ما حذف می‌شویم و یک روز دیگر هم این اتفاق باعث می‌شود به جمع ۴ تیم برتر دنیا راه پیدا کنیم. فوتسال یعنی ثانیه و لحظه که تعیین کننده است. همین موضوع هم باعث شده فوتسال زیبا شود.

در مرحله نیمه نهایی به مصاف روسیه‌ای می‌رویم که بازی‌های دوستانه زیادی با این تیم برگزار کرده‌ایم و به نظر می‌رسد نسبت به آنها شناخت داریم. در مورد این بازی هم صحبت کن.

درست است. ما بازی‌های دوستانه زیادی مقابل روسیه برگزار کردیم که البته این موضوع باعث می‌شود هم ما نسبت به این تیم شناخت داشته باشیم هم آنها نسبت به ما شناخت دارند. به هر حال تیم ملی روسیه هم جزو قدرت‌های دنیاست. ما نیمه دوم دیدار تیم‌های اسپانیا و روسیه را دیدیم که الحق و الانصاف تیم روسیه خیلی سرحال تر بود و مستحق شکست دادن اسپانیا هم بود.

وحید شمسایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هم اکنون از تیم ملی فوتسال ایران قهرمانی را می‌خواهیم به نظرت می‌توانیم به فینال راه پیدا کنیم؟

ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. قطعا برای خوشحال کردن مردم خوب کشورمان و موفقیت تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. امیدواریم که این اتفاق رخ دهد البته می‌دانیم که کار بسیار سختی را در پیش داریم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

یه لطفی بکنید حمید احمدی را مهار کنید.همیشه نمیشه جبران کرد.
چقدر ضعیف مگه میشه..!!!؟ اقای سنگ سفیدی عالیه ولی خواهشن انفرادی کار نکن بیچاره میشیم

نام ... یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

منم موافقم که حمید احمدی واقعا ضعیف بوده. ولی حیف که توکلی رو نخواهیم داشت و بین عقب گیرها الان احمدی و کشاورز رو داریم و سنگ سفیدی.
بعضی وقتها سنگ سفیدی فلنگ بازی می کنه بعضی وقتها عقب گیر. ولی بین این سه احمدی از همه ضعیفتره و یه تنه تیم رو ۵ خطائه می کنه. هر چی کمتر بازی کنه به نفعمونه.
به شخصه از سنگ سفیدی انتظار بیشتری داشتم تو این تورنمنت. ولی در حد بازیکنی که بخواهد لژیونر بشه نشون نداده.

نام ... یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

شما بخودت نگیر
گل آخر به برزیل را مدیون ۴ حرکت مهدی جاوید هستی
ضمنا نمیدونم چرا هر موقع شما تو زمین هستی فشار حریف بیشتر میشه و بازیکنان خودمون که به شما پاس میدهند اگه کنی توپ سرعت داشته باشه یا جلو یا عقب باشه توپ یا لو میره یا اوت میشه
یک سوال هم درباره همین بازی پاراگوئه دارم وقتی تیم ارایش دفاعی کامل داره و حریف در کنار زمین هم بازیکن نداره پوشش و جلوگیری از پاس مورب به تیر ۲ با کیه؟

نام ... یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

سنگ سفیدی عقب گیر ولی خیلی سوتی میده کمتر بازیش بدید ممنون.

نام ... یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

اخه ی ادم تا چقدر میتونه بخیل باشه تا موفقیت تیم ملی و بازیکناش رو نبینه. اقای کشاورز ی گل فوق العاده زد بخیل حسود. اقای کشاورز از اینکه مردم ایران رو خوشحال کردید ازتون ممنونیم