کد خبر : 77391
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 12:42
-

فراشی: هنوز پاداش های تیم ملی فوتسال پرداخت نشده است/ اوج کار صمیمی مقابل برزیل بود

فراشی: هنوز پاداش های تیم ملی فوتسال پرداخت نشده است/ اوج کار صمیمی مقابل برزیل بود
مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ ‌ملی فوتسال به پرداخت نشدن پاداش بازیکنان اشاره کرد و گفت: امیدوارم این پاداش تا قبل از نیمه نهایی پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر فراشی درباره صعود تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران به جمع چهار تیم برتر جام جهانی، اظهار کرد: این موفقیت را به خانواده‌ بزرگ فوتسال تبریک می گویم. امیدوارم که منشاء خیری شود تا باشگاه‌های بزرگ وارد این رشته شوند و تیمداری کنند تا وضعیت فوتسال از اینی که هست بهتر شود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ ‌ملی درباره عملکرد علیرضا صمیمی در جام جهانی گفت: با توجه به حضور چندین ساله علیرضا صمیمی در تیم‌ ‌ملی این انتظار را داشتیم که بهترین کیفیت را در جام جهانی ارائه دهد، چر که سخت تمرین کرده و زحمات زیادی کشیده بودند. خدا را شکر هر چه از زمان بازی‌ها گذشت، اعتماد به نفس و خودباوری بیشتر نزد این دو دروازه‌بان را مشاهده کردیم. همچنین اوج کار در بازی با برزیل بود که علیرضا صمیمی توانست مهارت‌های خودش را به رخ حریف بکشد.

دروازه‌بان سابق تیم‌ ‌ملی فوتسال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کرد به نیمه نهایی جام جهانی برسد، عنوان کرد: هدفگذاری ما از ابتدا صعود به این مرحله بود و با توجه به مسیری که در قرعه‌کشی مسابقات برای ما به وجود آمده بود، انتظار داشتیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم و به تایلند بخوریم، اما خدا نقشه دیگری برای ما کشیده بود. مسیرمان عوض شد و رفتیم با برزیل بازی کردیم. همه می‌دانند و ما هم اعتراف می‌کنیم امیدمان مقابل برزیل کم بود. ما خدا را شکر با کمک خدا این بازی را بردیم و به این خودباوری رسیدیم که می‌توانیم تیم‌های دیگر را شکست دهیم. بازی با  پاراگوئه با توجه به زحماتی که کادرفنی و با مدد خدا توانستیم موفق باشیم.

فراشی درباره افزایش انتظارات از فوتسال و درخواستی که از فدراسیون فوتبال دارد به ایسنا، گفت‌: باید ببینیم که فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی چه سیاستی در قبال فوتسال در پی می‌گیرد و آیا نگاهش را به این رشته تغییر خواهد داد یا نه. هنوز پاداش های بازیکنان پرداخت نشده و ما امیدواریم قبل از بازی با روسیه به دست ملی‌پوشان برسد. ملی‌پوشان با تمام وجود بازی می‌کنند و تنها به فکر افتخارآفرینی برای ایران هستند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

اقای فراشی در حق محمدی بی انصافی کردی