کد خبر : 77513
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 10:07
-

تیم ملی فوتسال به دنبال مدال جهانی

تیم ملی فوتسال به دنبال مدال جهانی
این بار اما از این تیم امیدوار و دوست داشتنی مدال می‌خواهیم. حتی اگر رنگ آن طلایی نباشد هم خوب است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی فوتسال ایران تا همین جا که به نیمه‌نهایی جام‌جهانی رسیده کار بسیار بزرگی انجام داده است. درحالی‌که این تیم با کمترین امید به کلمبیا رفت و کسی حتی به صعود از گروه هم امیدوار نبود اما بچه‌های تیم‌ملی فوتسال شگفتی‌های بزرگی را رقم زدند و با پیروزی‌های دلچسب مقابل برزیل و پاراگوئه خودشان را به نیمه نهایی رساندند. حالا تیم‌ملی فوتسال ایران دو قدم تا کسب افتخاری بزرگ فاصله دارد. رویایی که مدام داریم آن را در ذهن تصور می‌کنیم تا بلکه به وقوع بپیوندد. رویای قهرمانی در جام حذفی و بالا بردن جام طلایی روی دستان کاپیتان تیم‌ملی فوتسال، خیال شیرینی است که می‌خواهیم به آن دل خوش کنیم تا واقعی شود.
این فوتسال تبعیض زده
تیم محمد ناظم الشریعه در شرایط سختی پا به جام‌جهانی گذاشت. اردوها و بازی‌های تدارکاتی این تیم به‌دلیل مشکلات مالی منتفی شد. بازیکنان تیم‌ملی در اواخر اردویشان نه لباس مناسب برای تمرین داشتند نه زمینی بود که ملی پوشان با آسودگی در آن تمرین کنند. تبعیض همیشگی فدراسیون بین فوتبال و فوتسال، همیشه باعث شده توجهات به این رشته راضی‌کننده نباشد چون تمام هم و غم فدراسیون موفقیت تیم‌ملی بزرگسالان فوتبال است. با وجود تمام کمبودها تیم‌ملی به کلمبیا رفت و اگرچه در مرحله گروهی عملکرد خوبی نداشت و با تفاضل گل صعود کرد اما با حذف برزیل و پاراگوئه به نیمه نهایی رسید تا در آستانه خلق افتخاری بزرگ باشد.
به دنبال مدال
بهترین نتیجه‌ای که تیم‌ملی فوتسال کشورمان در جام‌جهانی کسب کرده عنوان چهارمی بوده است. این بار اما از این تیم امیدوار و دوست داشتنی مدال می‌خواهیم. حتی اگر رنگ آن طلایی نباشد هم خوب است. همین که بهتر از گذشته نتیجه بگیریم و یک پله بالاتر برویم قابل قبول است. هر چند که این تیم شانس قهرمانی هم دارد. خوبی بازی نیمه‌نهایی این است که مقابل حریفی قرار می‌گیریم که هم سطح خودمان است و می‌توانیم در صورتی که این تیم را دست کم نگیریم و به آفت غرور دچار نشویم به فینال برسیم. روس‌ها در یک‌چهارم نهایی با نتیجه پرگل ۶ بر ٢ اسپانیا را شکست داد و حریف ایران در مرحله نیمه پایانی شد. بامداد چهارشنبه همه ایرانی‌ها بیدار می‌مانند تا جدال نفسگیر ایران و روسیه را ببینند و شاهد افتخارآفرینی بچه یوزها باشند و برایشان انرژی مثبت بفرستند تا بتوانیم به فینال برسیم و حداقل نقره را قطعی کنیم.

منبع:شهروند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.