کد خبر : 77549
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 11:53
-

رئیسی:رسیدن به فینال جام‌جهانی دور از دسترس نیست /کار بزرگ فوتسالی‌ها کمتر از مدال المپیک نبود/ بازی با روسیه دیدار مرگ و زندگی است

رئیسی:رسیدن به فینال جام‌جهانی دور از دسترس نیست /کار بزرگ فوتسالی‌ها کمتر از مدال المپیک نبود/ بازی با روسیه دیدار مرگ و زندگی است
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال گفت: ملی‌پوشان ما در جام جهانی کار بزرگی کردند که کمتر از مدال المپیک نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید رئیسی در خصوص موفقیت تیم ملی فوتسال ایران و حضور در جمع چهار تیم برتر جام جهانی اظهار داشت: واقعا بازیکنان فوتسال کولاک کردند. نام آنها در تاریخ ثبت خواهد شد. پیش از این آرزو داشتیم که یک بار برزیل را بتوانیم شکست دهیم. شاید این برزیل با برزیل گذشته فرق می‌کرد اما به هر حال نام این تیم هم بزرگ است.

وی ادامه داد: بازیکنان کار بسیار بزرگی انجام دادند و من از این موضوع بسیار خوشحالم. به تک‌تک بازیکنان تبریک گفتم. آنها امشب بازی سختی هم مقابل روسیه دارند. البته شاید استرس این بازی از بازی مقابل برزیل و اسپانیا کمتر باشد چرا که حداقل بازیکنان تیم ملی ما ۶-۵ باز مقابل این روسیه بازی کرده‌‌اند.

بازیکن سابق تیم فوتسال یادآور شد: روسیه برای دیدار مقابل ایران یک بازیکن خود را در اختیار ندارد اما این تیم هم نشان داده که قدرتمند است چرا که توانسته به این مرحله برسد و اسپانیا را شکست بدهد. به هر حال به نظرم بازیکنان باید با قدرت و انگیزه بالا در میدان حاضر شوند. این تیم توانایی شکست روسیه را هم دارد و رسیدن به فینال دور از دسترس نیست.

رئیسی در مورد غرور بازیکنان، گفت: من شب گذشته با هاشم‌زاده صحبت کردم. بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند با تجربه هستند و می‌دانند که در چه جایگاهی قرار گرفتند. مردم هم‌اکنون از این تیم حضور در فینال جام جهانی را توقع دارند. در سه چهار سال گذشته والیبال جای فوتسال را گرفت اما هم‌اکنون بازیکنان می‌بینند با نتایجی که کسب کرده‌اند چقدر مردم خوشحال شده‌اند و در همه جا صحبت از فوتسال است.

وی افزود: به نظرم بازیکنان اجازه نمی دهند که خیلی راحت مقابل روسیه شکست بخورند. آنها می‌دانند که شاید دیگر اصلا در دوران ورزشی‌شان با چنین شرایطی روبه‌رو نشوند. بازیکنان تیم ملی حرفه‌ای هستندو قطعا قدر این لحظات را خواهند دانست. بازی با روسیه دیدار مرگ و زندگی است و قطعا هم آنها تلاش می‌کنند که در این بازی پیروزی شوند و به فینال برسند.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد امکانات ملی‌پوشان و همچنین پاداش به آنها یادآور شد: شنیده‌ام که تاکنون فقط ۲۵۰ دلار به بازیکنان داده اند. من از طرف تمام فوتسالی‌ها خواهش می‌کنم که مسئولان به این تیم بیشتر رسیدگی کنند. بازیکنان تیم ملی به راحتی این جایگاه را به دست نیاورده‌اند. آنها از خانواده‌شان زده‌اند. با مصدومیت‌ها جنگیده‌اند و مشکلات زیادی را سپری کرده‌اند که به این جایگاه رسیده‌اند. بازیکنان کار بزرگی انجام داده‌اند و به نظرم کمتر از مدال در المپیک نیست. امیدوارم مسئولان شرایط خوبی را فراهم کنند تا بازیکنان هم انگیزه بالایی داشته باشند.شاید تا چهل سال آینده هم شاهد چنین موفقیتی نباشیم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

Sotan resi. Asee Irani hanozam