کد خبر : 77584
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 18:55
-

ناصری:ملی پوشان برای پیروزی بر روسیه منطقی و صبور باشند

ناصری:ملی پوشان برای پیروزی بر روسیه منطقی و صبور باشند
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتسال تاکید کرد بازیکنان تیم ملی فوتسال درصورتی که منطقی، صبور و باهوش بازی کنند، برنده دیدار بامداد فردا برابر روسیه خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری گفت: روسیه تیمی است که همزمان تاکتیکی و تکنیکی بازی می کند؛ بازیکنان روسیه فیزیکی، سرعتی و تاکتیکی هستند و برای جبران مسایل تکنیکی نیز از بازیکنان برزیلی الاصل در تیم خود استفاده کرده اند.
وی با یادآوری دیدارهای متعدد تدارکاتی و اردوهای مشترک تیم های فوتسال ایران و روسیه، افزود: کادرفنی و بازیکنان ایران شناخت خوبی از فوتسال روسیه دارند و می دانند که روسیه، تیم قدرتمندی است و نباید آن را دست کم گرفت.
تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی کلمبیا از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد فردا (چهارشنبه) رو در روی روسیه قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی و راهیابی به دیدار فینال، با برنده دیدار تیم های آرژانتین و پرتقال بازی خواهد کرد.
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتسال با انتقاد از شرایط اعزام تیم ملی به کلمبیا اظهار داشت: بازیکنان ما درحالی عازم جام جهانی شدند که تنها ۲ دست لباس در اختیار آنها قرار داده شده بود و پاداش های در نظر گرفته شده برای این بازیکنان تاریخ ساز نیز بسیار ناچیز است.
ناصری بازیکنان فوتسال ایران را که برای بار دوم به جمع ۴ تیم برتر دنیا صعود کرده اند، تاریخ ساز توصیف کرد و افزود: در آستانه دیدار با روسیه پاداش های اعلامی فدراسیون و وزات ورزش نیز بسیار ناچیز بود و در حد کار بزرگ فوتسالیست ها نیست و نمی تواند شارژ روحی مناسبی برای کادر فنی و بازیکنان باشد.
فدراسیون فوتبال پاداش های یک هزار تا سه هزار دلاری و وزیر ورزش پاداش های ۵ تا ده هزار دلاری برای هریک از بازیکنان تیم ملی درصورت کسب عنوان قهرمانی تا سومی جهان در نظر گرفته اند.
این ملی پوش اسبق فوتسال درباره تفاوت سطح تیم اول با تیم دوم ایران در زمین بازی نیز گفت: باید توجه داشته باشیم که چند تن از بازیکنان ما پیش از اعزام به جام جهانی دچار مصدومیت شده بودند و نکته مهم دیگر خواسته ای است که مربی از تیم اول و دوم دارد.
وی ادامه داد: ممکن است سرمربی تیم ملی از بازیکنان تیم اول خواسته باشد هجومی بازی کنند و بازی تخریبی درخواست از تیم دوم بوده و از آنجایی که تیم ملی نتیجه گرفته است، نمی توان خرده ای به تصمیمات محمد ناظم الشریعه گرفت.
ناصری در عین حال از بازیکنان خواست تا دچار غرور نشده و تمام تمرکز خود را بر روی دیدار بامداد فردا با روسیه بگذارند زیرا پیروزی بر این تیم و حضور در فینال جام جهانی دور از دسترس نیست.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۶:۵۳

شما که دستی هم در مدلینگ دارید لااقل یک دست لباس واسه بچه ها جور میکردید