کد خبر : 77475
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 9:50
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: تمام تمرکزمان بر روی بازی با روسیه است/ روسیه حریف دیرینه ایران است

ناظم الشریعه: تمام تمرکزمان بر روی بازی با روسیه است/ روسیه حریف دیرینه ایران است
سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار ایران و روسیه حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه-سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی روسیه علت شرایط مطلوب تیم ایران و حضورتان در جمع ۴ تیم برتر چیست؟ گفت: کمبود بازیهای تدارکاتی در مرحله گروهی باعث شد تا نتایج مطلوبی را کسب نکنیم. اما بازیهای مرحله گروهی برای ما تدارکات خوبی بود. بازیهای تیم ها را آنالیز کرده و بازیکنان را بازی به بازی آماده کردیم. ما با تیم برزیل سالها است که  مسابقه می دهیم و شرایطش را ارزیابی کرده ایم، همچنین توان بازیکنانمان از لحاظ ذهنی و جسمی در این دیدار به گونه ای بود که توانستیم پیروز میدان شویم.بازیکنانم بزرگ و قابل احترام هستند و پس از بازی برابر برزیل این موضوع به همگان ثابت شد. تیم آماده ای داریم و در هر بازی به میزبان آمادگی بازیکنان اضافه شد.
وی در ادامه درباره آمادگی ملی پوشان و تمرکزش برای دیدار مقابل روسیه و اینکه آیا نیم نگاهی به بازی فینال دارید، در ادامه بیان کرد: تیم کاملا آماده ای داریم و برای بازی با روسیه تمرینات خود را برگزار کرده ایم و تمام تمرکزمان در رقابت با این تیم است نه مرحله نهایی.
سرمربی تیم ملی در پایان در پاسخ به اینکه کیفیت و نحوه بازی ایران برابر روسیه چگونه خواهد بود، گفت: تیم روسیه، تیم بسیار بزرگی است و نقاط ضعفشان در حمله را با استفاده از بازیکن برزیلی رفع کرده اند. ما با روسیه دائما بازی دوستانه انجام داده ایم و با نوع فوتسال آنها آشنا هستیم. رقابت دیرینه ای با این تیم داریم و آخرین بازی که با این تیم داشتیم سال گذشته بوده و فکر می کنم بازی بسیار زیبایی را در دیدار فردا از هر دو تیم شاهد باشیم.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.