کد خبر : 77878
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 18:22
-

هاشم زاده: مطمئنا اگر ضعف داشتیم تا به این مرحله بالا نمی آمدیم/غیبت بهادری و کشاورز در زمان استفاده از پاور پلی کار ما را سخت خواهد کرد

هاشم زاده: مطمئنا اگر ضعف داشتیم تا به این مرحله بالا نمی آمدیم/غیبت بهادری و کشاورز در زمان استفاده از پاور پلی کار ما را سخت خواهد کرد
مربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان این که بازیکنان مقابل روسیه تمام تلاش خودشان را کردند، درباره گل‌های خورده در این بازی، گفت که دفاع تیم ملی هیچ ضعفی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان این که بازیکنان مقابل روسیه تمام تلاش خودشان را کردند، درباره گل‌های خورده در این بازی، گفت که دفاع تیم ملی هیچ ضعفی ندارد.

محمد هاشم زاده درباره شکست تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران مقابل روسیه و عدم راه یابی به فینال جام جهانی، اظهار کرد: بازیکنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و از آنها ممنون هستیم، چون تمام تلاش خود را کردند و در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود. ما موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم. با این حال با وجود باخت به بازیکنانم تبریک می گویم، چون تمام تلاش خودشان را کردند.

مربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در ادامه با اشاره به عملکرد داور قرقیزستانی، تاکید کرد: به نظرم گل دوم روسیه باید مردود اعلام می‌شد چون قبل از آن روی بازیکن ما خطا شده بود، اما باز هم باید کارشناسان نظر بدهند. با این حال بعد از بازی در اتاق تست دوپینگ با ادر لیما صحبت می‌کردم و او نیز اذعان‌ کرد گل دوم شان خطا بود. داور قرقیزستانی واقعا عملکرد خوبی نداشت و می‌توانست با خطا گرفتن گل دوم شرایط را به گونه‌ای دیگر رقم بزند.

هاشم زاده همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز ضعف دفاعی ایران بعد از پنج بازی در جام جهانی بر طرف نشده است، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم که در دفاع ضعف داریم. مطمئنا اگر ضعف داشتیم تا به این مرحله بالا نمی آمدیم. روسیه هم از ما سه گل را دریافت کرد، پس باید بگویم که در دفاع ضعف دارد؟ من معتقد به این موضوع نیستم. برزیل هم از ما چهار گل را دریافت کرد. به‌ هر حال اشتباهی پیش می‌آید و گلی دریافت می‌شود. قبول داریم نواقصی در تیم وجود دارد، اما ضعف دفاعی را نمی پذیرم.

وی در ادامه صحبت‌های خود درباره آشفتگی تیمی و دریافت گل بعد از به تساوی کشاندن بازی به ایسنا، گفت‌: این هم یک اتفاق فوتسال است که بعد از به ثمر رساندن گل دوباره گل دریافت می‌کنیم. ربطی به دفاع ندارد. یک اشتباه فردی به وجود آمد و ما متاسفانه گل خوردیم.

مربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی می‌کند چه تیمی در رده بندی حریف ایران شود، در این باره توضیح داد: همه بازی‌ها در جام جهانی یکی از یکی دیگر سخت‌تر است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیمی به رده بندی می‌رسد. همه تیم‌های حاضر قدرتمند هستند و فکر می‌کنم بازی پرتغال و آرژانتین پایاپای باشد. به خصوص در این مرحله.

وی در ادامه افزود: می‌خواهم از تک تک بازیکنان تشکر کنم و بگویم که دست تک تک آنها می بوسم. آنها از تمام وجودشان مایه گذاشتند. ما خیلی در این مدت سختی کشیدیم و بازیکنان‌مان به هیچ وجه کم نگذاشتند. از تک تک آنها ممنون هستیم و ما هم از خوشحالی مردم، خوشحال هستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به مقام سومی برسیم، اما نتیجه‌ دست خدا است.

هاشم زاده درباره مصدومیت کشاورز و غیبت او در دیدار رده بندی به ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه طبق گفته دکتر شیرزاد، کشاورز را در روز رده بندی در اختیار نخواهیم داشت. قدرت‌ بهادری هم پیش از این ها مصدوم شده است و جام جهانی را از دست داده بود و ما در این بازی دو بازیکن چپ پا را در اختیار نخواهیم داشت. قطعا غیبت این دو در جریان بازی و به خصوص در زمان استفاده از پاور پلی کار ما را سخت خواهد کرد، ولی مابقی بازیکنان باید تلاش خودشان را مضاعف کنند تا جای خالی این دو بازیکن چپ پا پر شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ستار چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

درود بر آقای هاشم زاده و دیگر اعضای تیم ملی

نام ... چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

درودبراقای ناظم

Ali چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

Salam!
Az defae AhmadI besiar lezat bordam. Agar ishan nabood shomare 8 russie b ma goalhaye ziadi mizad. Ishan bayad tashvige ziadi shavad.
Hello!
Mr. Ahmad was a great defense for Iran last night! If it wasn’t for him #8 from Russia (Brasil ) would have scored many goals.
He should be given much gratitude from coaches, players and team for his gallant effort. He is a great defender!

نام ... پنجشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

سلام
کاملا با توجه به تعلیماتی که ایشان در کلاسهای مختلف داشته اند صحبتهای ایشان صحیح است
اما افراد دیگری که کمی فهم انها از فوتسال بیشتر است و یا کلاسهای بیشتری گذرانده و چیز بیشتری یاد گرفته اند با نظر ایشان مخالف هستند و معتقد هستند ساختار دفاعی ایران مقداری مشکل دارد