کد خبر : 77939
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 13:13
-

کاظمی:امیدوارم در جام جهانی بعدی فینالیست شویم/ تلاش می کنیم بهترین عملکرد را در آخرین بازی داشته باشیم

کاظمی:امیدوارم در جام جهانی بعدی فینالیست شویم/ تلاش می کنیم بهترین عملکرد را در آخرین بازی داشته باشیم
عضو تیم ملی فوتسال گفت: تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا برای اولین بار با مدال جام جهانی فوتسال به ایران باز گردیم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی- بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: بازی سختی داریم. تیم پرتغال نفرات خوبی دارد و ما نیز تمام سعی خود را به کار می گیریم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که مقابل ریکاردینیو به میدان می رود و چه احساسی دارد، در ادامه بیان کرد: این بازیکن جز یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. اما تک تک نفرات تیم ملی ایران جز بهترین بازیکنان جهان هستند و حضور ایشان چندان برای ما اهمیت ندارد. ما ضمن احترام به همه، سعی خود را به کار می گیریم تا بهترین بازی را انجام داده و موفق شویم.
وی در پاسخ به این سوال که تاکنون از عملکرتان راضی بوده اید، افزود: بازی با روسیه می توانستیم فینالیست باشیم اما نشد. امیدوارم در جام جهانی بعدی به مرحله فینال راه یابیم. عملکرد بازیکنان و در مجموع تیم ملی فوتسال در این دوره از بازیها مطلوب بود.
کاظمی در پایان در خصوص اینکه حضور در جام جهانی از نظر شخصی و ورزشی چه اثری برایش دارد، گفت: در چند شهر کلمبیا مرتبا سفر کردیم و تجربیات زیادی از این جام جهانی کسب کرده و خاطرات خوبی در ذهنم خواهد ماند. یکی از بهترین دوره های ورزشی خود را پشت سر گذاشتم.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احسان آذری شنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲:۵۹

امسال بهترین فرصت برا قهرمانی بود که استفاده نکردیم. چون دو غول فوتسال یعنی برزیل و اسپانیا تیمشون حذف شدن. مطمئنا سالهای بعد با قدرت برمیگردن و کار ما خیلی سخت میشه اگه هرسال بتونیم تا چهارتا بیایم بالا خوبه