کد خبر : 78115
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 - 13:55
-

تاج: بهترین کاری که ما می‌توانیم بکنیم این است که روی لیگ فوتسال کار کنیم!

تاج: بهترین کاری که ما می‌توانیم بکنیم این است که روی لیگ فوتسال کار کنیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌ ‌ملی فوتسال و فوتبال نوجوانان ایران این روزها با موفقیت خود در مسابقات جام جهانی و رقابت‌های قهرمانی آسیا موجب افتخارآفرینی برای ایران شدند و از طرفی مشکلاتی مانند البسه تیم‌های‌ ‌ملی و مقدار پاداش‌هایی که برای این ملی‌پوشان اختصاص شده موجب ایجاد حاشیه‌هایی شده است.در این رابطه گفت‌وگویی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌ ‌ملی فوتسال و فوتبال نوجوانان ایران این روزها با موفقیت خود در مسابقات جام جهانی و رقابت‌های قهرمانی آسیا موجب افتخارآفرینی برای ایران شدند و از طرفی مشکلاتی مانند البسه تیم‌های‌ ‌ملی و مقدار پاداش‌هایی که برای این ملی‌پوشان اختصاص شده موجب ایجاد حاشیه‌هایی شده است.در این رابطه گفت‌وگویی را با رییس فدراسیون فوتبال انجام داده‌ایم که در ادامه آن را می خوانید:

* تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران کار بزرگی را در مسابقات جام جهانی انجام داد و امروز این شانس را دارد که روی سکوی جهانی قرار بگیرد.

سیاست فدراسیون فوتبال این است که با حمایت جامعه بهترین نتایج را در مسابقات بین‌المللی به دست بیاورد. فوتسال ما هم تا به حال به جمع چهار تیم برتر جهان صعود کرده است. ما کارهای زیادی برای انجام دادن در رشته فوتسال داریم و سرمایه‌گذاری اندک در این بخش موجب شکوفایی می‌شود. در حال‌ حاضر حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون نفر درگیر فوتسال هستند و افراد زیادی این رشته را بازی می‌کنند.

* در حالی که تیم‌ ‌ملی فوتسال در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته، البسه تیم‌ ‌ملی و نحوه پرداخت پاداش‌ها به این تیم حاشیه ساز شده است.

این حاشیه‌ها در حالی به وجود آمده که تیم ما ناکام نبوده است. نمی‌دانم چرا این حاشیه‌ها به وجود آمده است. خدا را شکر تیم‌مان نتیجه‌ گرفته، اما واقعا البسه تیم‌ ‌ملی خوب نبود. نمی توانیم واقعیت را کتمان کنیم. مشکل اصلی این بود که از ماه‌ها قبل البسه تیم‌ ‌ملی برای حضور در جام جهانی به فیفا معرفی شده بود و ما نمی توانستیم برای تغییر آن کاری را انجام دهیم.

* آیا چنین وضعیتی را پیش‌بینی کرده بودید؟

ما برای تغییر لباس جیووا برنامه داشتیم، اما نتوانستیم لباس دیگری را جایگزین آن کنیم. در عوض ما خیاطی را آوردیم و مقدار زیادی به او پول دادیم تا لباس‌ها را تغییر داده و استانداردهای فیفا را در آن ایجاد کند. حتی بیش از یک لباس نو برای ترمیم این لباس‌ها هزینه شد. ما هزینه زیادی در کلمبیا انجام داده‌ایم و حتی می خواستیم لباسی را هم بخریم، اما مقررات فیفا این اجازه را به ما نداد. باید فکری به حال این وضعیت بکنیم.

* این حاشیه‌ها پس از صحبت‌های ملی‌پوشان فوتسال در فضای مجازی به وجود آمد و عملا آنها از این وضعیت گلایه داشتند.

آنها ناراحت بودند و ناراحتی خود را به من نیز گفتند. ما با هم حرف زدیم و واقعیت این است که بازیکنان ما اذیت شدند. خود من در هنگام سفر به کلمبیا برای ملی‌پوشان لباس‌هایی را تهیه کردم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

* به جز لباس‌ها مقدار پاداشی که برای ملی‌پوشان فوتسال مصوب شده بود هم حاشیه ساز شد.

نمی دانم چرا برای پاداش‌ها این مقدار حاشیه به وجود آمد. در چند هفته‌ اخیر عده ای گفتند به ملی‌پوشان فوتسال ۵۰ هزار دلار بدهیم. افراد دیگری گفتند که ۱۰۰ هزار یورو بدهیم. این مباحث بازیکنان را هم خسته کرده بود. نباید بیش از این به این موضوع می پرداختیم. حتی اعلام کردند که چرا به نوجوانان فوتبال پاداش نمی‌دهیم؟ نوجوانان ما اصلا به پاداش فکر نمی‌کنند و تمام فکر و ذکر آنها بازی‌ها است.

* بالاخره در زمینه پاداش‌ها اقدامی صورت می‌گیرد؟

بهترین کاری که ما می‌توانیم بکنیم این است که روی لیگ فوتسال کار کنیم و سامانه ای را به وجود بیاوریم که بازیکنان با استعداد و خلاق جذب فوتسال شوند.

* در حال‌ حاضر فوتسال توسط سرپرست اداره می‌شود و آیا تغییراتی در این بخش خواهیم داشت؟

در حال‌ حاضر موضوعی در این باره مطرح نشده است که بخواهم درباره آن حرف بزنم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.