کد خبر : 78169
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 - 17:15
-

اظهارات دوپهلوی لک در روز خداحافظی کشاورز از تیم‌ملی!/ شائبه آلترناتیوی کاپیتان کشاورز در گیتی‌پسند

اظهارات دوپهلوی لک در روز خداحافظی کشاورز از تیم‌ملی!/ شائبه آلترناتیوی کاپیتان کشاورز در گیتی‌پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که از صبح امروز با انتشار خبر خداحافظی کاپیتان بااخلاق تیم‌ملی، تمامی اهالی فوتسال با مصاحبه‌های خود از کنار رفتن این بازیکن ابراز ناراحتی کرده و به تمجید از محسنات اخلاقی و فنی وی می‌پردازند، سرمربی باشگاهی او اما حرف‌هایی دو پهلو را به میان آورده که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که از صبح امروز با انتشار خبر خداحافظی کاپیتان بااخلاق تیم‌ملی، تمامی اهالی فوتسال با مصاحبه‌های خود از کنار رفتن این بازیکن ابراز ناراحتی کرده و به تمجید از محسنات اخلاقی و فنی وی می‌پردازند، سرمربی باشگاهی او اما حرف‌هایی دو پهلو را به میان آورده که چندان به مذاق اهالی فوتسال خوش نیامده است.

رضا لک پس از تکه پاره کردن تعارفات در اظهارنظری متفاوت و البته دوپهلو چنین گفته :«وضعیت قطعی کشاورز برای لیگ و همراهی تیم ما مشخص نیست. دوست داشتیم محمد از جام‌جهانی آماده برگردد که این اتفاق رخ نداد. به هر حال او تصمیم به جا و به موقعی گرفت هم به خودش و هم به تیم‌ملی کمک می‌کند چون فضا را برای بازیکنان جوان بازتر می‌کند.»

بیان کردن حرف‌های بوداری نظیر اینکه خداحافظی کشاورز به خاطر هوش بالای این بازیکن بوده، اشاره به مصدومیت‌های مکرر کشاورز و تاکید بر نامشخص بودن شرایط وی با گیتی‌پسند، به نظر باتجربه‌های فوتسال کوک کردن ساز جدایی برای این بازیکن از گیتی‌پسند بوده چراکه لک در مصاحبه‌اش به مصدومیت‌های متعدد کشاورز اشاره کرده و خبر از اتفاقات پیش‌رو می‌دهد.

به هر شکل با نگاه به هدایت خوب گیتی‌پسند با کشاورز در لیگ‌برتر در حدود دو سال قبل و همچنین چشمه‌های مربیگری‌ای که کاپیتان تیم‌ملی پیش از ضربات پنالتی بازی با برزیل از خود نشان داد، اکنون او آلترناتیو جدی‌تری برای هر مربی‌ای در لیگ‌برتر است که شاید باید از این جهت هم به لک حق داد.

قطع به یقین سرمربی گیتی‌پسندی‌ها با بیان اینکه در انتقال صحبت‌هایش سوتفاهم پیش آمده، به راحتی می‌تواند خود را از هر گونه انتقادی در این خصوص مبرا کند و توپ را به زمین رسانه بیاندازد اما اگر هم چنین بوده و سوتفاهم بوده، به میان آوردن چنین حرف‌هایی در شرایطی که کشاورز قطعا ساعات تلخی را بابت وداع با پیراهن ملی می‌گذراند کاملا نابجا بوده که هیچکس از این اظهارات خوشش نیامده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول شنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

خوب دیگه داره جام جهانی تموم میشه،مجبور بودید یه چند مدتی رو فیلم بازی کنیدو الکی از تیم ملی حمایت کنید.حالا با خیال راحت دوباره شروع کنید به تخریب رضالک .ولی گیتی امسال با رضالک قهرمانه

نام ... شنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

رضا لک کلا از موفقیت تیم ملی ناراحته توی محافل خصوصی هم گفته که دلش نمیختد تیم نتیجه بگیره و اینکه کشاورز به دردش نمیخوره.

رسول یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۲۲

شما تو محافل خصوصی هم بودید؟؟؟؟؟؟

فرهاد یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۲۷

خوب به سلامتی دیگه بازیهای تیم ملی تموم شد بریم سراغ تیم گیتی پسند و درست کردن حاشیه برای این تیم.