کد خبر : 78005
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 - 9:05
-

بیانیه خداحافظی محمد کشاورز از بازی های ملی/بیش از ١٣ سال با افتخار و عشق در خدمت تیم ملی بوده ام

بیانیه خداحافظی محمد کشاورز از بازی های ملی/بیش از ١٣ سال با افتخار و عشق در خدمت تیم ملی بوده ام
محمد کشاورز با صدور بیانیه ای از دلایل تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد کشاورز با صدور بیانیه ای از دلایل تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی گفت.
“سلام امروز در روز تاریخی فوتسال کشور و حضور در بازی رده بندی جام جهانی کلمبیا(ایران/پرتغال) یک تصمیم بزرگ گرفته ام. تصمیمی که قبل از جام جهانی به آن فکر کرده بودم و الان برای اجرای آن مصمم هستم.
امروز آخرین حضورم است که در خدمت تیم ملی هستم و خداحافظی رسمی خود را از بازیهای ملی اعلام میکنم. بیش از ١٣ سال با افتخار و عشق در خدمت تیم ملی بوده ام و برای سر بلندی کشور و مردم خوب و عزیزم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده ام. امروز که از تیم ملی خداحافظی میکنم خوشحالم که به لطف خدا و دعای شما مردم عزیز آرزوی دیرینه ام که شکست برزیل پرافتخار ترین تیم دنیا و حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا و انشاالله ایستادن بر سکوی جهانی بوده تحقق یافته و از این بابت خدارو شکر میکنم.
به نظرم حال وقت آن رسیده که فرصت را به جوانترها داد تا برای آینده فوتسال کشور بیش از پیش خوشبین باشیم. امروز را همچون روز اول حضور در تیم ملی هیچگاه فراموش نمیکنم. تمام انگیزه من در تیم ملی کسب افتخار برای کشورم و شاد کردن مردم بوده و در زمانها و بازیهایی که موفق به این امر شده ام از خدا ممنونم و آن را وظیفه خود دانسته و در زمانهایی که علی رغم تمام تلاشم ناموفق بوده ام عذر خواهی میکنم.
در این سالها افراد زیادی به من کمک کرده اند که تعدادشان بسیار زیاد است که از تک تکشان تشکر میکنم و خود را مدیون آنها میدانم. در پایان تشکر اصلی را از شما مردم بزرگ کرده که همیشه حامی من و تیم ملی فوتسال بوده اید که مطمئنم نمیتوان محبت شما را جبران کنم.
برای تیم ملی کشورم در بازی پیش رو( رده بندی جام جهانی) و بازیهای آینده آرزوی موفقیت دارم.
محمد کشاورز. دهم/ مهر/ ١٣٩۵ کلمبیا”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفي عمادي شنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

روز خداحافظی محمد کشاورز یکی از پر افتخارترین بازیکنان تیم ملی اگرچه با اندوه و تالم همراه است ولی روز بسیار بزرگی است چرا که یاد و خاطره کاپیتان با اخلاق تیم ملی فوتسال ایران همواره در خاطره ها باقی میماند
با آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام مراحل زندگی برای محمد عزیز

نام ... شنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

بسی مایه خرسندی گردیدند ایشان