کد خبر : 78172
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 - 18:28
-

قوی ترین خط حمله برای روسیه ، ضعیف ترین خط دفاع برای ایران/جایگاه دومی پرتغال در دفاع و حمله

قوی ترین خط حمله برای روسیه ، ضعیف ترین خط دفاع برای ایران/جایگاه دومی پرتغال در دفاع و حمله
بررسی کارنامه خط حمله و دفاع چهار تیم حاضر در جام جهانی فوتسال تا پیش از برگزاری دیدار رده بندی و فینال موید نکات جالب توجهی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بررسی کارنامه خط حمله و دفاع چهار تیم حاضر در جام جهانی فوتسال تا پیش از برگزاری دیدار رده بندی و فینال موید نکات جالب توجهی است.
تیم های حاضر در دو دیدار پایانی امروز جام جهانی فوتسال کلمبیا تا به اینجای جام و بدون احتساب دو دیدار امشب شش بازی را به انجام رسانده اند که تیم روسیه به لحاظ تعداد گل زده و تیم آرژانتین به لحاظ تعداد گل خورده بهترین شرایط را دارند.
بر این اساس تیم روسیه تا اینجای جام ۳۳ گل به ثمر رسانده و بهترین خط حمله را دارد ، پس از این تیم حریف امروز ایران در جای دوم قرار دارد که ۲۴ گل به ثمر رسانده و تیم بعدی آرژانتین است که با ۲۱ گل در رده سوم قرار دارند و تیم کشور مان ا زاین حیث در بین چهار تیم برتر جام با ۲۰ گل زده در رده چهارم.
در فاز دفاعی نیز آرژانتین با آمار خیره کننده ۷ گل خورده بهترین ساختار و عملکرد دفاعی را دارد تا حضور در فینال را مدیون شرایط خوب خود در این خط باشد. پس از آرژانتین ، حریف اروپایی ایران در رده بندی با ۹ گل خورده دومین تیم به لحاظ وضعیت دفاعی است و روسیه هم تا این مرحله ۱۱ گل خورده است و تیم کشور مان در فاز دفاعی نیز رتبه چهارم را دارد و ۲۲ گل خورده است .
بدین ترتیب تیم فوتسال کشورمان امشب به مصاف پرتغالی می رود که به لحاظ تهاجمی و دفاعی در بین تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی رتبه دوم را دارد و تیم کشورمان رتبه چهارم را در دفاع و حمله دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری شنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

بازی ایران و پاراگوعه خصوصا و بقییه بازیها رو با دقت نگاه کنید . اکثرا لا اقل چند موقعیت با ی پاس کوچیک تو دهن دروازه گل میشد و خودشون خواستند بزنند. . دو تا بوضوح تو بازی با پاراگوعه مشخصه . کلا جز شوت گل تاکتیکی و پاس دو دهنه دروازه شاید فقط یکی به مراکش زدند . کلا فقط بالا اودند . به نظر من کیفیت بازیشون کلا خوب نبود . هم دفاع و هم حمله

امیر شنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

این رو در نظر داشته باشین ایران بابرزیل ،اسپانیا،روسیه،پرتقال،اذربایجان،پاراگوئه،مراکش بازی کرد تیمهای اول،دوم،سوم،پنجم،دهم،سیزدهم دنیابازی کرد فقط مراکش جزء۱۵تیم اول دنیا نبود پرتقال باپاناما ،کاستاریکا،ازبک،بازی کرد،روسیه با مصرتایلند،کوبادوردوم فکرکنم ویتنام بازی کردارانتین هم کاستاریکا فکرکنم موزامبیک توکروهش بودن دورسوم مصرروزدخیلی حریفاشون اسون تر بود ایران ۵تا مصدوم داد فقط تواین بازیها هربازی دوتا بازیکن خوبش رو نداشت