کد خبر : 78576
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 14:54
-

جاوید موثرترین بازیکن ایران در جام جهانی/خمسه خمسه مهدی در کلمبیا

جاوید موثرترین بازیکن ایران در جام جهانی/خمسه خمسه مهدی در کلمبیا
بررسی عملکرد درخشان بازیکنان تیم ملی در جام جهانی نشان می دهد که تیم ملی بیش از یک یا دو ستاره داشته است و همه بازیکنان بر اساس شرایط بازی و درخواست کادر فنی تمام توان خود را برای موفقیت به کار گفته اند و کاری کردند کارستان.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بررسی عملکرد درخشان بازیکنان تیم ملی در جام جهانی نشان می دهد که تیم ملی بیش از یک یا دو ستاره داشته است و همه بازیکنان بر اساس شرایط بازی و درخواست کادر فنی تمام توان خود را برای موفقیت به کار گفته اند و کاری کردند کارستان.ولی بررسی عملکرد آماری بازیکنان نشان می دهد مهدی جاوید ا زعملکرد مناسب تری نسبت به سایرین داشته است.
بازیکن مشهدی ۲۹ ساله تیم ملی در این دوره مسابقات ۵ گل زده است و ۵ پاس گل داده که همه آنها در روند موفقیت کم سابقه تیم ملی بسیار تاثیر گذار بوده اس ت به خصوص گل فنی و زیبابی او در دیدار آخر از روی پنالتی نقطه دوم که باز یرا به پنالتی کشاند و البته پنالتی آخر او در باز یبا پرتغال که ما را به مدال برنز رساند.
پس از جاوید ، حسن زاده با ۵ گل و یک پاس گل و اسماعیل پور با ۴ گل و دو پاس گل عملکرد مشابه ای داشتند که البته هر دو کمک زیادی به تیم کردند و این مثلث ویرانگر در کنار بازیکنان دیگر تیم ملی را به نتیجه تاریخی رساندند. پس از این سه تن نیز حسین طیبی با ۳ گل زده و یک پاس گل قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

هرچه فکر میکنم میبینم انصافاً همه بازیکنان تاثیر گذار بودند و یه جایی کل تیم رو نجات دادند مثل طیبی،مثل کاظمی، کشاورز، جاوید، حسن زاده، صمیمی، محمدی، اسماعیلی،و همه دمشون کرم