کد خبر : 78392
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 10:01
-

سهم اصلی این نمایش درخشان متعلق به ناظم الشریعه است/ حالا فوتسال ایران تاریخ خود را از نو نوشته است

سهم اصلی این نمایش درخشان متعلق به ناظم الشریعه است/ حالا فوتسال ایران تاریخ خود را از نو نوشته است
تیم فوتسال ایران 24 سال بعد از نمایش درخشان شاگردان مایلی کهن در هنک کنگ، فصل تازه ای از این رشته تیمی را رقم زد و با یک پله صعود روی سکوی سوم رقابت های جهان ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ایران ۲۴ سال بعد از نمایش درخشان شاگردان مایلی کهن در هنک کنگ، فصل تازه ای از این رشته تیمی را رقم زد و با یک پله صعود روی سکوی سوم رقابت های جهان ایستاد. نمایش تیم فوتسال ایران مقابل پرتغال یک نمایش فوق العاده از سوی شاگردان ناظم الشریعه بود که در این مسابقه آخر نشان دادند که حتی می توانستند قهرمان این رقابت ها بشوند.

آنها در طول دو نیمه مسابقه حریف را تحت فشار نگه داشتند و به جز غفلتی که در لحظات اولیه نیمه دوم داشتند هرگز مجال خودنمایی به حریف عنوان دار و شناخته شده خود ندادند. ارزش کار تیم ملی فوتسال ایران آنجایی بیشتر مشخص می شود که بدانیم با مصدومیت چند بازیکن اصلی ایران نسبت به حریف سرمایه انسانی کمتری برای این رقابت نفس گیر داشتند؛ اما در نهایت و با وجود مقاومت ببه دروازه بان تیم ملی پرتغال ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند و در ضربات پنالتی حریف را شکست بدهد.

در نمایش تیم فوتسال ایران در رقابت های جام جهانی هریک از بازیکنان سهم خود را ایفا کرده اند؛ اگرچه دوست داشتیم محمد کشاورز کاپیتان خوش اخلاق تیم فوتسال که در دو بازی قبل مصدوم شده بود خود را به این بازی می رساند و نقش بیشتری در کسب این عنوان تاریخی می داشت. با این حال تقدیم مدال برنز رقابت های جام جهانی به او فرصتی برای قدردانی از زحمات، تجربه و روحیه بالای اوست.

حالا فوتسال ایران تاریخ خود را از نو نوشته و به عنوان یک مدعی جهانی به افقی بلندتر فکر می کند، افقی که دیگر صعود ایران به این مرحله دیگر به چشم نیاید و حضور در مراحل بالاتری مثل فینال تبدیل به یک امر طبیعی برای بچه های فوتسال ایران بشود. صد البته برای رسیدن به این سطح از بازی ایران احتیاج به تمرین و ممارست بیشتری دارد. آنچه که در این مسابقه آن را به چشم می دیدیم، خودباوری و سطحی بود که پیش از این هرگز در این رشته ورزشی آن را به نمایش نگذاشته بودیم و چه خوب که حالا از دیوار بی اعتمادی گذر کرده ایم. شاید سهم اصلی این نمایش درخشان متعلق به محمد ناظم الشریعه باشد که هیچ یک از ما تصور نمی کردیم که تا این مرحله تیم خود را بالا بکشد و در نهایت با کت و شلوار رسمی همراهی بازیکنان فوتسال در میانه زمین آبی رنگ سالن برگزاری دیدار رده بندی چرخ افتخار بزند.

مقام سومی ایران مبارک.

پژمان راهبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمیده یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

دمش گرم، بی حاششششششیه کارشو کرد، برای سلامتیش صلوات

مکالمه عربی یکشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

دست بچه ها درد نکنه که با وجود بی توجهی مسئولین این همه گل کاشتند.