کد خبر : 78730
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395 - 16:59
-

منصوری:مدیریت کمیته‌ فوتسال و سازمان لیگ با چهار سال پیش فرق کرده است/نمی دانم دلیل مخالفت دوستان برای تمدید قرارداد ناظم الشریعه چیست؟

منصوری:مدیریت کمیته‌ فوتسال و سازمان لیگ با چهار سال پیش فرق کرده است/نمی دانم دلیل مخالفت دوستان برای تمدید قرارداد ناظم الشریعه چیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رییسه سازمان لیگ معتقد است جانشین کفاشیان در کمیته فوتسال باید از داخل این رشته انتخاب شود و رئیس فرمایشی نمی تواند به پیشرفت فوتسال کمک کند. کریم منصوری درباره انتخاب رییس جدید کمیته‌ فوتسال بعد از جام جهانی ۲۰۱۶، اظهار کرد: ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رییسه سازمان لیگ معتقد است جانشین کفاشیان در کمیته فوتسال باید از داخل این رشته انتخاب شود و رئیس فرمایشی نمی تواند به پیشرفت فوتسال کمک کند.

کریم منصوری درباره انتخاب رییس جدید کمیته‌ فوتسال بعد از جام جهانی ۲۰۱۶، اظهار کرد: ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا یک فوتسالی ریاست آن را بر عهده بگیرد. شنیده‌ام که عزیزی خادم پیشنهاد شده است، اما معتقدم که اگر بیرون از فوتسال کسی انتخاب شود، موفق نخواهد بود. نباید رییس جدید فرمایشی باشد.

وی در مورد احتمال انتخاب عباس ترابیان به عنوان رییس کمیته‌ فوتسال و اختلافی که با او دارد، گفت‌: من در مقاطعی با برخی تصمیمات او مشکل داشتم، اما در حال‌ حاضر مدیریت کمیته‌ فوتسال و سازمان لیگ با چهار سال پیش فرق کرده است و تصمیمات فرمایشی نیست. نظر اکثریت سازمان لیگ مهم است و هر کسی که از داخل فوتسال بیاید مورد تایید ما است.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال همچنین درباره صحبت‌های مطرح شده در مورد تبانی لیگ دسته دو، توضیح داد: این تبانی برای ما کاملا مشهود بود. معتقدم که نباید این بازی برگزار می‌شد و دبیر محترم سازمان لیگ در این زمینه تخلف کرده است. بازیکن یکی از تیم‌ها غیرقانونی در زمین حضور داشته و دبیر سازمان لیگ نیز اعلام کرده که باید دو ساعت بعد از بازی استعلام بگیرد، اما قانون می‌گوید تا زمانی که کمیته‌ انضباطی موافقت نکرده نباید بازی برگزار شود. متاسفانه دبیر جدید سازمان لیگ در دو، سه هفته‌ای که آمده است همه مصوبات را زیر پا گذاشته است. در مورد این تبانی نیز باید گزارش آن به دست ما برسد و در اولین جلسه هیات رییسه بررسی می‌کنیم. مطمئن باشید که اگر تیمی قهرمان شده باشد آن را پس خواهیم گرفت و با باشگاه خاطی برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه منصوری همچنین درباره موفقیت تیم‌ ‌ملی فوتسال در جام جهانی تصریح کرد: تا زمانی که نتیجه‌ نمی گیریم می گویند سازمان لیگ برنامه‌ریزی اشتباهی کرده است، ولی حالا که تیم‌ ‌ملی فوتسال موفق شده است چه صحبتی دارند؟ معتقدم که باید این مسائل کارشناسی شود. متاسفانه سازمان صدا و سیما و مطبوعات از یکسری کارشناسان محدود استفاده می‌کنند. فوتسال ما کارشناسان بسیاری دارد.

وی درباره مخالفت ترابیان با سرمربیگری ناظم الشریعه در تیم‌ ‌ملی عنوان کرد: ناظم الشریعه از سال ۷۸ تا ۸۹ تیم داری کرده است و سابقه زیادی در مربیگری نیز دارد. ما مدافع ناظم الشریعه بودیم و الآن هم با تمدید قرارداد وی مخالفتی نداریم اما نمی دانم که دلیل مخالفت دوستان چیست.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در پایان از تغییرات در اساسنامه فدراسیون فوتبال در بخش فوتسال خبر داد و گفت‌: باشگاه‌ها باید تا پایان آذر ماه نظرات کارشناسی خود را بدهند و برخی موارد باید در مجمع بررسی شده و سپس به تصویب هیات رییسه برسد. پیشنهاد ما این است که اعضای فوتسالی در مجمع افزایش پیدا کند و همچنین ارتقای فوتسال به نایب رییس و یا تشکیل سازمان فوتسال نیز مطرح شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.